مردانی که تصاویر سلفی زیادی می‌گیرند، اختلالات روانی دارند!

مردانی که تصاویر سلفی زیادی می‌گیرند و آن‌ها را به اشتراک می‌گذارند اختلالات روانی دارند؛ این جمله‌ای است که محققان به آن دست یافته‌اند و از دیدگاه آن‌ها رابطه مستقیمی بین اشتراک گذاری تصاویر سلفی و خودشیفتگی وجود دارد.

selfie

همچنین این تحقیق که در دانشگاه اوهایو به سرپرستی Jesse Fox انجام شد، مدعی شده است، افرادی که تصاویر سلفی خود را پیش از به اشتراک گذاری ویرایش می‌کنند، نسبت بیشتری گرایش به اختلالات روانی دارند و امکان وجود چنین اختلالاتی در آن‌ها بیشتر است.

،

این بررسی که در بین 800 مرد 18 الی 40 ساله انجام شده است نشان از این موضوع دارد و آن را تایید می‌کند. این بدان معنی است مردانی که تصاویر سلفی زیادی می‌گیرند و آن‌ها را منتشر می‌کنند، احتمال وجود بیماری‌های روانی نظیر خود شیفتگی و حس اینکه از دیگران برتر و بهتر هستند، در آن‌ها وجود دارد.

البته آزمایش مذکور تمامی افراد این چنینی را بیمار نمی‌داند اما درصد اختلالات روانی در چنین افرادی بیشتر است. موضوع عجیبی است، حال نظرتان در این خصوص چیست؟ آیا صحت آن را در میان افرادی که می‌شناسید تایید می‌کنید؟

27 در مورد “مردانی که تصاویر سلفی زیادی می‌گیرند، اختلالات روانی دارند!”

  1. خانم ها که بیشتر دوست دارن عکس بگیرن و تو شبکه ها به اشتراک بذارن…
    بهتر نبود از خانمها و آقایون با هم تست بگیرن تادرصدش مشخص بشه
    یا شایدم قبول دارن که خانم ها کلا این مشکل رو دارند که رفتن سراغ آقایون …

  2. یعنعی الان توتی که سلفی گرفته مشکل روانی داره…خخخخخخخ
    به نظر من که چرته چون حس خود نمایی تو ذات همه انسان ها هست و ربطی به مشکل روانی و اینجور حرفها نداره هر چند من خودم تا حالا خیلی کم پیش اومده که عکس سلفی انداخته باشم اونم فقط برا تسط کیفیت دوربین جلوی گوشیم بوده ..خخخخخخخخخخخخ

  3. کلاً سلفی گرفتن خودش یه جور خودشیفتگی هست. سلفی زمانی معقوله که کسی برای گرفتن عکس نیست و شما هم می خواهید در کادر عکس کنار بقیه باشید

  4. واقعا راست گفتن ! خیلی خیلی درسته

    خیلی ها رو میشناسم که صبح تا شب سلفی میزارن از خودشون

    و اصلا لازم به تحقیق نیست . از طرز رفتارشون معلومه که مریضن

  5. کاملا موافقم ، با همچین مواردی از نزدیک زیاد برخورد داشتم ! همشونم ادعاااااا و اعتماد به سقف

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH