چگونه نوتیفیکیشن‌های Recommended Videos را در یوتیوب غیرفعال کنیم؟

چگونه نوتیفیکیشن‌های Recommended Videos را در اپلیکیشن یوتیوب غیرفعال کنیم؟

اپ اندروید یوتیوب در آخرین به‌روزرسانی خود از ویژگی‌های جدیدی پرده برداشت که یکی از آن‌ها نوتیفیکیشن‌های Recommended Videos است که خیلی به درد شما می‌خورد. در این به‌روزرسانی ویژگی‌های عالی وجود دارد مانند ابزار ویرایش درون برنامه‌ای، اما این ویژگی نوتیفیکیشن قصد دارد توجه شما را قبل از هرچیز دیگری جلب کند. این نوتیفیکیشن در هنگام بازکردن اپ یوتیوب ظاهر نمی‌شود و مانند بیشتر نوتیفیکیشن‌های اندروید در قسمت مخصوص اطلاعات اندروید، دریافت می‌شود. این فقط یک ترفند دیگر از یوتیوب است که می‌خواهد ویدیوهای محبوب را با ویدیوهای موردعلاقه شما تلفیق کرده و به شما نشان دهد. خوشبختانه یوتیوب امکانی دارد که می‌توان این ویژگی را خاموش کرد. با ما باشید.

اپ یوتیوب را باز کنید و از قسمت more در بالا سمت راست، وارد تنظیمات اپ بشوید. برروی Privacy بزنید و زیر قسمت Mobile Notifications نوتیفیکیشن Recommended videos را خاموش کنید.

چگونه نوتیفیکیشن‌های Recommended Videos را در یوتیوب غیرفعال کنیم؟ چگونه نوتیفیکیشن‌های Recommended Videos را در یوتیوب غیرفعال کنیم؟اگر شما دنبال خاموش‌کردن هر نوع نوتیفیکیشن دیگری هستید، اپ یوتیوب پر از این تنظیمات است. شما می‌توانید هشدارهای محتوای جدید آپلودشده روی کانال‌های دنبال‌شده توسط شما، فعالیت جدید کانال خودتان و پاسخ‌های داده‌شده به کامنت‌هایتان برای یک ویدیو را خاموش کنید.

اگر شما دستگاه iOS دارید، هیچگونه به‌روزرسانی مشابهی که این ویژگی‌های جدید را شامل شود، برای این سیستم‌عامل نیامده است. به‌نظر می‌رسد به زودی چنین به‌روزرسانی برای iOS نیز بیاید. امیدوارم این آپدیت چیزی بیشتر از یک دکمه خاموش‌کردن باشد!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH