با این روش، در مرورگر گوگل کروم ویندوز از شکلک‌ها استفاده کنید!

استفاده از شکلک‌ها در پست‌های شبکه‌های اجتماعی یا گفتگوهای آنلاین، به بیان بهتر منظور و احساسات نویسنده کمک می‌کند؛ حتی اگر استفاده از آنها بدون هدف خاص و به صورت راندوم هم باشد، حداقل موجب شادتر شدن فضای گفتگو می‌شود. تا وقتی که با استفاده از اپلیکیشن‌ها یا مرورگر‌های موبایل یا تبلت در شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنید، استفاده از شکلک‌ها به لطف تنوع و امکانات فراوان صفحه کلید‌های اندروید، کاری بسیار آسان است؛ اما حتما می‌دانید که در ویندوز این‌طور نیست و هنگامی که تصمیم می‌گیرید با لپ‌تاپ خود یک پست جدید بنویسید، دیگر خبری از شکلک‌ نیست. اگر می‌خواهید این اموجی‌های متنوع را هنگام کار با دستگاه ویندوزی خود هم داشته باشید، تا پایان مطلب ما را همراهی کنید!

برای استفاده از شکلک‌ها لازم است با مرورگر گوگل کروم وارد شبکه‌های اجتماعی مورد نظر شوید؛ اما قبل از این کار ابتدا افزونه Emoji Keyboard  را دانلود و نصب کنید.

– در نوار ابزار کروم با کلیک بر روی دکمه Emoji Keyboard  مطلب خود را بنویسید، اموجی‌ها را اضافه کرده و در پایان تمام متن نوشته شده را کپی کنید.

– متن کپی‌شده را در شبکه اجتماعی و پست مورد نظر جای‌گذاری (paste) کنید تا شکلک‌ها به صورت رنگی نشان داده شوند. بیشتر این شکلک‌ها تقریبا توسط تمامی سرویس‌ها پشتیبانی می‌شوند اما در موارد بسیار کمی تعدادی از آنها ممکن است به صورت درست نمایش داده نشوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH