اپل برای تامین صفحه نمایش‌های OLED با سامسونگ قرارداد امضا می‌کند

iPhone6s-Hand-SafariQuickAction-PR-PRINT-640x608براساس شایعاتی که مدتی است به گوش می‌رسد، آیفون 7s که در سال ۲۰۱۷ معرفی خواهد شد، از پنل OLED بهره می‌برد. پیش از این خبرها سال ۲۰۱۸ را به عنوان سال معرفی اولین آیفون با صفحه نمایش OLED معرفی کرده بودند. تغییر استراتژی اپل و روی آوردن به صفحات OLED می‌تواند برای آیفون باشد.

طبق شایعاتی که منابع کره‌ای منتشر کرده‌اند، دو رقیب سرسخت بار دیگر با هم توافق کرده‌اند تا سامسونگ تامین کننده صفحات OLED مورد نیاز اپل باشد. در این قرارداد سامسونگ باید هر ماه ۶۰ هزار پنل منعطف OLED را برای اپل تولید کند. با توجه به خبری که در سال ۲۰۱۵ از مذاکره اپل با ال‌جی و سامسونگ برای تامین صفحه نمایش‌های این شرکت حکایت داشت، احتمال واقعی بودن این قراداد قوت می‌گیرد.

به احتمال زیاد سامسونگ برنده این مذاکرات بوده و هم‌وطن خود را از میدان به در کرده است. اما سامسونگ تنها شرکتی نیست که پنل‌های OLED را تولید می‌کند. طبق گزارش‌های قبلی، LG Display، Japan Display و فاکس‌کان شرکای درجه دوم کوپرتینویی‌ها برای تامین صفحات OLED خواهند بود. به نظر می‌آید اپل این سه شرکت را روی نیمکت ذخیره می‌نشاند تا اگر مشکلی پیش آمد، آن‌ها را وارد میدان کند.

اگر این شایعات صحت داشته باشد، مدت زیادی با معرفی آیفون مجهز به پنل OLED فاصله نخواهیم داشت!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH