به‌روزرسانی جدید اینستاگرام و امکان آپلود ویدئوهای 60 ثانیه‌ای

Instragram-900x420

یوتیوب و دیگر سرویس‌های مشابه آن یکی از بهترین راه‌های آپلود ویدیو در اینترنت هستند اما با ظهور اسمارت‌فون‌ها و افزایش تمایل کاربران برای به اشتراک‌گذاری ویدیو با این دستگاه‌ها بسترهایی در این زمینه شکل گرفت که یکی از معروف‌ترین آن‌ها اینستاگرام است. این اپلیکیشن مدتی است که قابلیت آپلود کلیپ‌های کوتاه را ارایه می‌دهد اما در جدیدترین به‌روزرسانی منتشر شده برای این اپلیکیشن می‌توانید ویدیوهایی با مدت زمان طولانی‌تر را بارگذاری کنید.

با توجه به اعلام اینستاگرام میزان مشاهده ویدیوها در این شبکه اجتماعی طی 6 ماه گذشته 40 درصد افزایش یافته است، بنابراین با توجه به این آمار به نظر می‌رسد زمان خوبی باشد تا به کاربران اجازه دهند ویدیوهایی با مدت زمان طولانی‌تر را آپلود کنند، از این رو محدودیت زمانی ویدیوهای آپلودی به 60 ثانیه افزایش یافته است. پیش از این کاربران تنها قادر بودند ویدیوهایی با طول 3 تا 15 ثانیه را آپلود کنند که ظاهرا برای اکثر کاربران کافی نبوده است، بنابراین این مدت زمان 4 برابر افزایش یافت و به این صورت می‌توان چیزهای بیش‌تری را در ویدیوهای ارسالی به نمایش گذاشت، البته تا 6 ماه آینده امکان بارگذاری ویدیوهای طولانی‌تر نیز ایجاد خواهد شد.

این به‌روزرسانی از همین امروز برای کاربران iOS و اندروید عرضه خواهد شد، کاربران iOS نیز یک بار دیگر قادر خواهند بود که فیلم‌ها را از ترکیب چند کلیپ Camera Roll بسازند، البته هنوز مشخص نیست این ویژگی‌ برای کاربران اندروید هم وجود خواهد داشت یا خیر؟!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH