استخدام متخصصین شارژ بی‌سیم توسط کمپانی اپل

شرکت اپل تا به‌حال در هیچ یک از محصولات خود از فناوری شارژ بی‌سیم استفاده نکرده است. آیفون از سال ۲۰۰۷ در حال تولید و عرضه است و تنها تلفن هوشمندی نیست که از این قابلیت بهره نمی‌برد. از طرف دیگر، تعداد تلفن‌های هوشمندی که از تکنولوژی شارژ بی‌سیم استفاده می‌کنند نیز بسیار محدود است. اما آیا اپل در نهایت از فناوری شارژ بی‌سیم در آیفون‌ها استفاده خواهد کرد؟ اگر استخدام‌های جدید کارمندان در این روند تأثیری داشته باشد، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که آیفون‌های تولید شده در سال ۲۰۱۷ دارای این تکنولوژی خواهند بود.

بر اساس گزارش اخیر، اپل دو نفر از کارمندان شرکت uBeam که در زمینه شارژ بی‌سیم فعالیت دارند را به استخدام خود درآورده است و در طول دو سال گذشته افرادی که در این زمینه تجربه دارند را نیز استخدام کرده است. تکنولوژی شرکت uBeam در مورد شارژ بی‌سیم با چیزی که این روزها شاهد آن هستیم، کمی متفاوت است و نیازی به اتصال دیوایس با شارژر ندارد. این فناوری از امواج مافوق صوت برای شارژ دیوایس استفاده می‌کند و به این ترتیب، نیازی نیست تا کاربران گجت‌های خود را به منبع تولید‌کننده امواج متصل کنند.

شایعات بر این باورند که اپل در آیفون‌های سال ۲۰۱۷ از تکنولوژی شارژ بی‌سیم استفاده خواهد کرد، اما نمی‌توان در این زمینه با اطمینان سخن گفت. شرکت اپل در چند وقت اخیر، پتنت‌های مختلفی در زمینه شارژ از راه دور را به ثبت رسانده است، اما این نمی‌تواند دلیل محکمی برای وجود این فناوری در نسل بعدی آیفون‌ها باشد.

به مانند همیشه، هیچگونه صحبتی از سمت کمپانی اپل در این زمینه صورت نگرفته است و به ناچار، باید منتظر اخبار جدیدتر باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH