به‌روزرسانی جدید برای اپلیکیشن اندرویدی Photos و قابلیت‌های خاص برای کاربران نکسوس!

اپلیکیشن اندرویدی Photos گوگل به صورت رسمی به‌روزرسانی شد. در حال حاضر نسخه ۱.۲۰ این نرم‌افزار در فروشگاه نرم‌افزاری گوگل‌پلی موجود است که به‌زودی جای خود را به نسخه ۱.۲۱ خواهد داد. یکی از بهترین تغییراتی که در این به‌روزرسانی اعمال شده است، فضای نامحدود رایگان ابری برای کاربران است که می‌توانند با فراغ بال، تصاویر و ویدئوهای خود ( حتی با کیفیت اصلی ۴K ) را در آن ذخیره کنند. البته این موضوع فقط به دارندگان تلفن‌های هوشمند نکسوس محدود می‌شود. در حال حاضر، محدودیت عکس‌های ۱۶ مگاپیکسلی و ویدئوهای با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل برای این سرویس وجود دارد. به این ترتیب، شما نمی‌توانید ویدئوهایی با کیفیت ۴K را در این سرویس آپلود نمایید. اما تمامی این محدودیت‌ها با آمدن نسخه ۱.۲۱ اپلیکیشن Photos برطرف خواهد شد. این خبر می‌تواند برای دارندگان نکسوس و یا افرادی که مایل به خرید این محصولات هستند، بسیار لذت بخش باشد.

بر اساس APK منتشر شده که توسط Android Police بررسی شده است، قابلیت‌های دیگری نیز به نسخه ۱.۲۱ اپلیکیشن Photos گوگل اضافه شده است. بر اساس اعلام این منبع، در ورژن جدید شما می‌توانید عکس‌های خود را در آلبوم‌های جدیدی با نام‌های جدیدترین‌ها، قدیمی‌ترین‌ها یا آخرین عکس‌های اضافه شده مشاهده کنید. همچنین قابلیت ویرایش تنظیمات کنتراست و شفافیت تصویر نیز به این نرم‌افزار اضافه شده است.

در حالی که در حال حاضر این آپدیت در فروشگاه نرم‌افزاری گوگل‌پلی در دسترس نیست، شما می‌توانید APK ساین شده این نرم افزار را دانلود کرده و از آن استفاده نمایید. اما اگر اعتقادی به این کار ندارید، باید تا آپدیت رسمی این نرم افزار منتظر بمانید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH