۳ دلیل برای آنکه بدانید JetAudio برترین موزیک پلیر اندروید است

امروزه با حضور انبوهی از اپلیکیشن‌های مختلف، انتخاب یکی از آن‌ها به عنوان بهترین در آن زمینه، کار سختی است. در گروه موزیک پلیر نیز تعداد زیادی برنامه موجود است و انتخاب از میان آن‌ها کار آسانی نیست. یکی از این برنامه‌ها با نام آشنای JetAudio در دسترس کاربران قرار گرفته است.

بدون شک اسم JetAudio را شنیده‌اید. نسخه ویندوزی آن چنان شهرت پیدا کرده بود که روی هیچ سیستمی امکان نداشت نصب نباشد. این کمپانی بعد از موفقیتش در این زمینه، تصمیم به ساخت نسخه‌ای برای تلفن‌های هوشمند گرفت و درحال حاضر این برنامه به راحتی قابل دانلود و استفاده است. امروز در این مقاله سعی داریم شما را قانع کنیم که JetAudio بهترین برنامه پخش موزیک برای سیستم عامل اندروید است. پس با ما همراه باشید.

Android-APK-jetAudio-Music-PlayerEQ-Plus-v7.2.2-APK

شخصی سازی حرفه‌ای صدا

اولین موضوعی که به شدت این موزیک پلیر را از باقی پلیرها جدا می‌کند، شخصی سازی‌های حرفه‌ای صدا است که در هیچ برنامه‌ای، این تنظیمات و شخصی سازی‌هارا پیدا نخواهید کرد. این ویژگی، چنان تاثیری بر خروجی صدا (مخصوصا زمانی که از هدفون استفاده می‌کنید) می‌گذارد که بعد از یک بار گوش دادن به موسیقی با این ویژگی دیگر حتی سمت موزیک پلیر رسمی گوشی خودتان هم  نمی‌روید. افکت‌ها و تنظیماتی که می‌توانید روی صدا انجام دهید، در تصاویر زیر موجود هستند.

jetaudio2
همچنین دقت کنید برای دست یافتن به بهترین کیفیت صدا، تمامی قسمت‌ها را امتحان کنید تا به یک نتیجه کلی برسید. البته هر مدل از هدفون‌ها تنظیمات خاص خودشان را دارند پس برای رسیدن به صدای ایده‌آل کمی وقت بگذارید.

 

jetaudio1

رابط کاربری کاربردی و زیبا

یکی از نقطه‌های قوت این پلیر، طراحی ساده‌ و زیبای آن است. همه چیز به راحتی دم دست شما خواهد بود. پلی لیست‌ها، آلبوم‌ها، پوشه‌ها، خواننده‌ها، موزیک‌ها و ژانر‌ها تقسیم بندی آرشیو موزیک شما را تشکیل می‌دهند و به راحتی در دسترس هستند. امکان جست و جو میان موزیک‌ها نیز به راحتی و با سرعت انجام می‌گیرد.

همچنین می‌توانید قفل صفحه مخصوص JetAudio را انتخاب کنید تا در هنگام پخش موزیک و قفل شدن دستگاه، دسترسی به موزیک برایتان راحت‌تر باشد.

امکان ویرایش تگ یک موزیک مانند ژانر، نام آلبوم و … نیز در این برنامه وجود دارد. متن موزیک‌ها در برنامه نشان داده می‌شوند اما متن باید به صورت فایل خارجی همراه موزیک باشد و JetAudio نمی‌تواند به طور خودکار متن موزیک‌ها را همراه موزیک نشان دهد. البته قابلیت جست و جو متن موزیک موجود است. مطمئنا کمپانی COWON در نسخه‌های بعدی روی این موضوع کار خواهد کرد.

 

jetaudio3

منو تنظیمات حرفه‌ای

در قسمت تنظیمات به لیستی از آپشن‌ها دسترسی خواهید داشت که با اطمینان می‌گوییم تعداد زیادی از آن‌ها را در هیچ موزیک پلیر اندرویدی پیدا نخواهید کرد. در بخش Browser شما توانایی شخصی سازی‌هایی در زمینه پوسته، رنگ آیکون‌ها‌، اندازه فونت نوشته‌ها، نوع فونت و بسیاری از تنظیمات از این قبیل را دارید.

Player ،Play Back ،Screen و Mics قسمت‌های دیگر منو تنظیمات هستند که هرکدام چندین گزینه برای تنظیمات مربوط دارند. چنین منو تنظیمات حرفه‌ای و جامعی در هیچ موزیک پلیری پیدا نخواهید کرد.

jetaudio4

دلایلی که در بالا اعلام کردیم فاکتور‌های مهمی در انتخاب نوع خاصی از موزیک پلیر هستند و مطمئنا JetAudio شمارا در این زمینه راضی خواهد کرد.

این برنامه را می‌توانید به راحتی از کافه بازار دانلود کرده و از شنیدن موزیک‌های خود با بهترین کیفیت لذت ببرید.

bazar-logo

6 در مورد “۳ دلیل برای آنکه بدانید JetAudio برترین موزیک پلیر اندروید است”

  1. Jet خوبه ولی هیچ پلیری کیفیت و شفافیت صدای poweramp رو نداره . رابط کاربری poweramp کمی خشک تره ولی کیفیت صداش بی نظیره.

  2. واقعا بهترین پلیر موزیک برای آندرویده. اما متاسفانه رو میت ۸ با آندروید ۶ یه مشکل عجیبی داره.پلی‌لیست رو که میسازم و ذخیره میکنم بعد از خروج از برنامه محتوای پلی‌لیست پاک میشه. منظورم همون آهنگهای منتخب تو لیسته.

  3. مهدی افتخاری فر

    من نرم افزار Music گوشی سونی خودمو بیشتر دوست داشتم تا این
    از همون قبلا ها هم که اسمش Walkman بود عالی بود

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH