سرانجام اپتیموس جی نیز به صورت رسمی پای به کشورمان گذاشت!

LG1

پس از مدت‌ها انتظار، یکی از برترین گوشی‌های تولیدی ال‌جی تا به امروز پای به کشورمان گذاشت تا زین پس شاهد حضور گوشی مشهور Optimus G در بازار داخلی باشیم.

شب گذشته در مراسمی که در باشگاه انقلاب تهران توسط دفتر مرکزی ال‌جی موبایل ایران با حضور جمعی از اصحاب رسانه و مقامات بلندپایه ال‌جی، یاس و مدیا پردازش برگزار گردید، اپتیموس جی به سبد محصولات این سازنده مشهور کره‌ای در داخل کشور اضافه گردید.

LG3

در ابتدای این سمینار، بنیامین دارامی، مدیر بازاریابی محصولات ال‌جی موبایل در ایران، ضمن خوش آمدگویی به حاضرین، اعلام کرد که به تازگی به این سمت منصوب شده است و با توجه به تجاربی که پیش از این در بخش تلویزیون‌های همین کمپانی در کشور کسب کرده، قصد دارد تا بخش موبایل را رونقی دو چندان در کشور ببخشد.

LG2

سپس مدیر عامل ال‌جی در ایران، کریس جانگ بر روی سن آمد و به بیان صحبت‌هایی درباره این محصول پرداخت و آن را یک پدیده توصیف کرد!

دارامی درباره محصول جدید ال‌جی سپس به ایراد سخنانی پرداخت و آن را با پرنده‌ای به نام آلکاتراس مقایسه کرد که همیشه زندانی آن جزیره است و سپس افزود حال ما می‌خواهیم با این محصول جدید پرواز کنیم و آن پرنده را آزاد کنیم. امروز یک دنیایی را معرفی می‌کنیم که در آن هیچ محدودیتی وجود ندارد.

LG4

در ادامه وی به مقایسه جامع اپتیموس جی با یکی از محصولا رقبا (که شباهت زیادی به گلکسی اس ۳ سامسونگ داشت!) پرداخت که در همه موارد (همچون توانایی باتری و کیفیت نمایشگر) محصول ال‌جی عملکرد بسیار بهتری داشت.

همچنین در بخش‌هایی متفاوت، دو فیلم درباره کیفیت نمایشگر و قدرت سخت‌افزاری گوشی پخش شد که بر توانایی بسیار بالای آن صحه می‌گذاشت. مدیر بخش نمایشگرهای ال‌جی و مدیر کمپانی مشهور کوالکام، در این ارتباط صحبت‌های مهمی را ایراد کردند.

LG5

در ادامه نوبت به رونمایی از اپتیموس جی رسید که در مراسم جالبی این کار انجام شد. این رونمایی همراه با نور افشانی‌های مختلفی بود که سبب شد تا حالتی خاص و ویژه به خود بگیرد.

LG6

پس از آن نوبت به احمد آرون رسید تا قسمت‌های گوناگون اپتیموس جی را به طور کامل معرفی از مزایای آن برای کاربران نکاتی را بازگو کند.

در پایان این مراسم، پرسش و پاسخ با خبرنگاران برگزار شد. مسئولین ال‌جی درباره قیمت اپتیموس جی مبلغ آن را در کمتر از ۲ میلیون تومان (در حدود 1.800 تا 1.900) بر آورد کردند و وعده دادند که گوشی اپپتیموس جی پرو نیز تا ۳ ماه آینده وارد بازار کشورمان شود.

28 در مورد “سرانجام اپتیموس جی نیز به صورت رسمی پای به کشورمان گذاشت!”

  1. آقای محمد جهانی شما که میگی اپتیموس جی از ایکسپریا زد بهتره میشه برای این حرفت دلیل بیاری چون من واقعا بین این دو گوشی گیر کردم میدونم اپتیموس جنس بدنش و صفحه نمایشش بهتره و البته خوش قیمت تره ولی از نظر نرم افزاری چی برتری ای داره یا مثلا بازی ها و برنامه هارو مثل زد اجرا میکنه منو ببخشید بخاط لحنم ولی اگه میشه یه توضیح کاملی بدید ممنون میشم

  2. متشکرم از پاسخی که دادید یه سوال دیگه داشتم اینکه اوپتیموس جی چیزی از زد کم نداره ؟ اینو که از نظر اپدیت از همه برندا ضعیف تره خودمم میدونم ولی بجز این چیزی از زد کم نداره؟و اینکه آیا خودتونم اوپتیموس جی دارین ؟ ازش راضی هستین؟ ممنون

  3. خواهشا ایندفعه جواب بده آقا پیمان من امروز رفتم بازار زد رو قیمت کردم میگفت 1700 با گارانتی 1600 بدون گارانتی یه مقداری برام گرونه به نظر شما زد رو بگیرم یا اوپتیموس جی با اینکه فرق چندانی ندارن ولی زد گرون تره لطفا جواب بدید

  4. سلام
    ببخشید من بین خریدن این گوشی و “گلکسی اس 3” موندم. خواهش میکنم راهنماییم کنید تا بهترین گزینه رو انتخاب کنم. ممنون

    1. پیمان گل‌کار

      بین این دو اپتیموس جی گوشی جدیدتری است. ظاهر زیباتری داره و به شخصه نمایشگر آن را بهتر می‌دونم! باتریش هم عالی‌ست!
      از طرف دیگر اس ۳ قیمت کمتری داره
      «برای دریافت یک پاسخ دقیق و بهتر، حتما به انجمن هم سری بزنید»

  5. با درود به شما آقای گل کار
    مخواستم بدونم گوشی هواوی g600 از سیم کارت ایرانسل و رایتل ( مکالمه تصویری و اینترنت) پشتیبانی می کند یا نه؟

      1. سلام آقا پیمان. میخواستم مشورتی باهاتون داشته باشم. به نظر شما گوشی LG Optimus L7 II Dual P715 بهتره یا Optimus L7 P70 ضمناََ شنیدم که میگن در LG Optimus L7 II Dual P715 کلید های پایین صفحه فاقد چراغه ولی میگن یک سیم کارته ی اون چراغ داره. من هر جا که گشتم همه دو سیم کارته بوده! میخواستم بدونم یک سیم کارته ی اون تو ایران هم پیدا میشه؟ و بعد بین دو گوشی ای که نام بردم کدوم بهتره؟ متشکرم.

        1. پیمان گل‌کار

          L7 II به طور حتم بهتر است
          فرم کلید تک سیم کارت کلا متفاوت است
          فکر می‌کنم در ایران پیدا بشه

        2. سلام آقا پیمان عزیز. بخاطر پاسخ و راهنمایی خوبتون ممنونم. چون فرمودید p715 بهتره ،تصمیم گرفتم همین رو بگیرم . خیلی لطف کردید. متشکرم.

  6. سلام
    اگه کسی به این گوشی دسترسی داره لطفا بگه دوربینش در چه حدیه؟؟؟از اس3 بهتره یا نه؟؟؟
    ممنون میشم جوابمو بدید

  7. سلام پیمان جان
    من قصد دارم گوشی Optimus L7 P705 بخرم. اول اینکه میخواستم ببینم درسته میگن p705 همون p700 هستش؟ سؤال دیگه ای که دارم اینه که توی بررسی گوشی بعضی ها گفتن چون یک هسته ایه ،مرورگرش خوب نیست. پس باید چکار کنم؟ یا بعضی ها میگن باطریش زود شارژ خالی میکنه بعد جای دیگه گفتند باطری خیلی خوبی داره و شارژش طولانیه!!! بالاخره کدومش رو باید قبول کرد؟ این رو هم بگم من دنبال گوشی ای هستم نهایتش 700 تومن. ولی بزرگی صفحه هم برام مهمه. یعنی میخوام کمتر از 4 اینچ نباشه. هدف اصلی من از خرید این گوشی بیشتر کیفیت خوب تماس ها و اینترنته. حالا باتمام این اوصاف اگر این گوشی از نظر شما که صاحبنظرید خوب نیست ،چه گوشی ای رو بهم معرفی میکنید؟ قرار شده شنبه بخرمش ولی دودل شدم. تو رو خدا راهنماییم کنید. خیلی عجله دارم. ممنون میشم. فراموش کردم بگم باطریش و بزرگی صفحه از همه چی برام مهمتره. بیصبرانه منتظرم .لطف میکنی پیمان جان.

    1. محمد جهانی

      خیر ربطی نداره!! یعنی چی یک هسته ای است مرورگرش خوب نیست؟! اینکه یکم تو کار تیک داره رو منظورتون هست؟!

      1. سلام محمد جان. ممنون که جوابم رو دادید. نه، نوشته بود مرورگر و برنامه ها بخاطر یک هسته ای بودن خیلی کنده. بعد هم همونطور که فرمودین میگن تیک هم داره. بعد هم یک جا میگن باطریش بده ،جای دیگه میگن باطری خوبی داره. خداییش موندم کدوم رو قبول کنم. ضمناََ میخواستم بدونم فرق gorilla glass با ضد خش معمولی چیه؟ چون بعضی جاها مثل گوشی مورد نظر من مینویسند ضد خش gorilla glass و بعضی جاها فقط مینویسند ضد خش! و چرا باید حتی در صورت ضد خش بودن صفحه، باز هم محافظ گذاشت؟! ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

        1. محمد جهانی

          بله به خاطر یه هسته ای بودنش این مشکل رو داره اما با استفاده از مرورگرهای دیگه مشکل تا حدی رفع میشه!! باتری چیز خیلی مهمی نیست چون اکثر گوشی های باتری دارن تا یه روز دووم بیاره بعد شب میتونید تو شارژ بزنید گوشی رو!! بهتره یه نگاهی هم به ال 9 بندازید مشخصات خوبی داره و از طرفی صفحه نمایش خوب و باکیفیتی رو هم داره!! این شیشه در برابر ضد خش معمولی خیلی مقاوم تره!! بالاخره هر شیشه یه سطح مقاومتی داره و این شیشه از این قاعده مستثنی نیست!! واسه همینم محافظ میزان تا سطح مقاومت شیشه در مقابل خش و … به بالاترین سطحش برسه!! با این حال یزارید تا خود آقای گلکار پاسخ بدن تا بیشتر بتونند درباره این صفحه نمایش کمکتون کنن!!

        2. سلام آقا محمد عزیز. بخاطر راهنمایی های خوبتون ممنونم. واقعاََ لطف کردید. چشم. یه نگاهی هم به l9 میندازم. در مورد آقای گلکار هم باشه چشم. منتظر میمونم تا پاسخ ایشون رو هم داشته باشم. البته جسارت نشه چون راهنمایی شما هم عالی بود. از لطفتون خیلی ممنونم. خواستم شنبه گوشی رو بخرم ولی گویا باید یکی دو روز دیگه هم صبر کنم!! هر چند خیلی عجله دارم. بهر حال ممنون.

  8. حالا پیمان جان بررسی خیلی تخصصی هم لازم نیستا ، یه کم هم بررسیش کنی واسه ما بسه .
    دوست دارم بدونم به جز امکانات سخت افزاری چه چیز جدیدی توش به کار رفته و چه ایده نویی داره .
    live zooming و quick memo و اینا رو که قبلا هم روی گوشیاش بوده .

  9. کیفیت ساخت گوشی های ال جی خیلی خوبه…… ولی این مدل دیگه خیلی قدیمیه…. فکر نکنم بتونه حتی با زد رقابت کنه…… اقا پیمان میشه یه برسی تخصصی از این گوشی بزارین؟؟؟ متشکرم

    1. پیمان گل‌کار

      گوشی در اختیارمون هست اما به دلیل همون کمی قدیمی شدن، قصدی برای بررسیش نداریم!
      انشالا اپتیموس جی پرو به موقع بیاد، اون رو بررسی کاملی خواهیم کرد

  10. به نظر شما با اینکه ال جی پشتیبانی چندانی از محصولاتش نداره ( اپدیت و این چیزا )
    ارزش خرید داره این محصول با یان قیمت؟؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH