آپدیت سالانه ویندوز ۱۰ باعث فریز شدن بسیاری از دستگاه‌ها شده است

آپدیت سالگرد ویندوز ۱۰ چند روز پیش عرضه شد و در حالیکه بسیاری از کاربران از آن رضایت دارند، بسیاری نیز گزارش داده‌اند که این آپدیت، باعث فریزشدن پی‌سی‌ها به طور تصادفی می‌شود. بسیاری از کاربران این باگ را در وبسایت ردیت گزارش داده‌اند، ولی از پیداکردن جواب عاجز مانده‌اند.

کاربر SoloWingX در وبسایت ردیت این ترد را شروع کرده و می‌نویسد:

سلام. من دسکتاپ خود را آپدیت کردم. همه چیز به خوبی پیش می‌رفت، اما تمام سیستم پس از استارت فریز می‌کند. پس از ورود، تنها ۲۰ ثانیه کار می‌کند. پس از آن، اگر ماوس را روی منوی استارت، تسک بار و یا حتی ناحیه سیاه ببرم، سیستم فریز شده و پیامی مبتنی بر پاسخ ندادن ویندوز ظاهر می‌شود. چند استارتاپ سریع داشتم و همه برنامه‌های سوم شخص را پاک کردم. من واقعا ناامید شدم و نمی‌توانیم پی‌سی خود را فرمت کنم.

کاربران راه‌های مختلفی مانند تصحیح رجیستری را پیشنهاد داده‌اند، اما هیچ کدام از این روش‌ها کار نمی‌کند. نکته جالبی که در مورد این باگ بنظر می‌رسد، این است که این مشکل به سخت‌افزار خاص، کارت گرافیکی یا پردازنده مرتبط نیست. افراد مختلف با پیکربندی‌های مختلف مانند کسانی که بر روی SSD یا هارد دیسک ویندوز ۱۰ خود را نصب کرده‌اند، با فریز شده مواجه شده‌اند.

گرچه راه‌حلی برای این مشکل پیشنهاد نشده، اما شاید یکی از راه‌های زیر بتواند این مشکل را حل کند و البته ممکن است برای هر کسی کار نکند: دستکاری در رجیستری، انتقال مکان نصب اپلیکیشن به درایو سیستمی و آپدیت یا نصب ntel Rapid Storage Technology.

مایکروسافت هنوز به این مشکل پاسخی نداده است.

windows-logo-hero-main_story

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH