سامسونگ گلکسی Tab S3 در ماه آینده عرضه خواهد شد

سامسونگ به تازگی ارایه تبلت گلکسی Tab S3 را برای ماه آینده تایید کرده است، در گذشته نیز به معرفی این تبلت در ماه سپتامبر (شهریور) اشاره شده بود. با وجود شایعات در رابطه با این رونمایی، اظهار نظر رسمی سامسونگ شگفتی با خود به همراه ندارد. براساس بیانیه سامسونگ، این تبلت در تاریخ ۱۲ شهریور ماه همراه با عرضه گلکسی نوت ۷ در بازار اروپا و بعد از کنفرانس مطبوعاتی این شرکت در نمایشگاه IFA برلین عرضه خواهد شد.

به نظر می‌رسد که سامسونگ از این تبلت به همراه ساعت هوشمند Gear S3 در نمایشگاه IFA رونمایی کند. احتمالا این تبلت همانند مدل قبلی در اندازه‌های ۹.۷ و ۸.۰ اینچی عرضه خواهد شد، اگرچه سامسونگ مشخصات فنی آن‌ها را اعلام نکرده است اما استفاده از پردازنده‌ای بهتر از نمونه موجود در گلکسی Tab S2 کاملا طبیعی است و همچنین این تبلت‌ها با ویژگی‌های نوآورانه‌ای همراه خواهند بود.

سامسونگ هیچ‌گونه اطلاعات رسمی در مورد این دستگاه‌ها اعلام نکرده ولی در اوایل امسال  مدل ۸ اینچی تاییدیه TENNA را دریافت کرده است که برخی مشخصات فنی آن را فاش می‌کند. براساس این تاییدیه گلکسی Tab S3 8.0 به پردازنده ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۶۵۲ همراه با ۳ گیگابایت رم،۳۲ گیگابایت حافظه داخلی با امکان افزودن حافظه خارجی، نمایشگری با رزولوشن ۱۵۳۶ × ۲۰۴۸ و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز خواهد بود. دوربین اصلی آن ۸ مگاپیکسلی و در جلو نیز از دوربین ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد، همچنین سیستم‌عامل پیش‌فرض آن اندروید مارشملو خواهد بود.

Noticia-42

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH