شیائومی Mi 5S و کسب امتیاز ۱۶۴ هزار در بنچمارک AnTuTu

شیائومی Mi 5S یکی از محصولات قدرتمندی است که تا پایان سال میلادی معرفی خواهد شد، امروز شرکت چینی LeEco از دستگاه جدید تقریبا ارزان‌قیمت LeEco Le Pro 3 رونمایی کرد و هواوی نیز تا دو ماه آینده فبلت پرچمدار خود، هواوی میت ۹ را معرفی خواهد کرد.

زمان زیادی از شروع فاش شدن مشخصات و اطلاعات شیائومی Mi 5S می‌گذرد و تا به امروز چندین شایعه مرتبط با آن در اینترنت منتشر شده است، انتظار می‌رود که Mi 5S همانند فبلت جدید LeEco به پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۲۱ همراه با تراشه گرافیکی آدرنو ۵۳۰ و ۶ گیگابایت رم مجهز باشد. چنین مشخصات فنی قدرتمندی، معمولا در برنامه‌های بنچمارک‌گیری غوغایی برپا می‌کند و شیائومی Mi 5S نیز از این قاعده جدا نیست، چراکه موفق به کسب امتیاز تاثیرگذار ۱۶۴.۰۰۲ در بنچمارک AnTuTu شده است.

نتایج کسب شده توسط بنچمارک‌ها مخصوصا برای نمونه‌های تایید نشده، تنها به عنوان یک راهنما برای عملکرد آن‌ها در دنیای واقعی شناخته می‌شود. ما در گذشته دستگاه‌های زیادی را با سخت‌افزار قدرتمند مشاهده کرده‌ایم که به علت ضعف نرم‌افزاری یا عدم بهینه‌سازی مناسب، عملکرد نه‌چندان خوبی را از خود در استفاده روزانه نشان نمی‌دادند، بنابراین درحال‌حاضر نمی‌توان در رابطه با پرچمدار جدید شیائومی اظهارنظر قطعی کرد. در اوایل امسال استفاده از پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ همراه با ۴ گیگابایت رم به استانداردی برای مدل‌های پرچمدار تبدیل شده بود، که اکنون به نظر می‌رسد این استاندارد در حال رسیدن به پایان خط و تغییر است.

براساس آخرین شایعات علاوه بر پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸۲۱، باتری ۳۴۹۰ میلی‌آمپری با پشتیبانی از نسخه سوم شارژ سریع کوالکام، USB Type-C و دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار فازی و دریچه دیافراگم f1.8 مشخصات فنی آن را تشکیل می‌دهند. گفته می‌شود که نمایشگر این دستگاه از لمس سه‌بعدی نیز پشتیبانی خواهد کرد، قابلیتی که به‌طور خاص برای Mi Note 2 درنظر گرفته شده است. شیائومی Mi 5S باید رقیب جدی برای آخرین دستگاه LeEco باشد، هرچند مشاهده برنامه شیائومی برای مبازره با رقیبانی که قیمتی کمتر از ۳۰۰ دلار دارند، جالب است. شیائومی در ۶ مهر ماه کنفرانسی برگزار خواهد کرد که احتمالا شاهد رونمایی از این گوشی هوشمند جدید باشیم.

antutu

1 در مورد “شیائومی Mi 5S و کسب امتیاز ۱۶۴ هزار در بنچمارک AnTuTu”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH