کوالکام از سه چیپست میان‌رده جدید پرده برداشت

امسال سال خوبی برای کوالکام بوده است. سری اسنپدراگون ۶۵x رده خوبی بود و بازخوردهای خوبی داشت. اسنپدراگون ۸۲۰ نیز بازخورد بهتری از اسنپدرگون ۸۱۰ داشت. کوالکام برای اینکه سال موفقیت‌آمیز خود را ادامه دهد، سه چیپست میان‌رده جدید معرفی کرد: اسنپدراگون ۶۵۳، ۶۲۶ و ۴۲۷.

اولین چیپست اسنپدراگون ۶۵۳ است که همانگونه که حدس زدید مدل بهبودیافته اسنپدراگون ۶۵۲ خواهد بود. این چیپست ۱۰ درصد عملکرد بهتری دارد و حال تا ۸ گیگابایت رم را پشتیبانی می‌کند. اسنپدراگون ۶۵۳ از مودم X9 LTE بهره می‌برد. چیپست جدید از تکنولوژی Clear Sight کوالکام برای دوربین‌های دوگانه نیز استفاده می‌کند. در نهایت، اسنپدراگون ۶۵۳ دارای هشت هسته بوده، از جی‌پی‌یو Adreno 510 بهره می‌برد و با فناوری ۲۸ نانومتری ساخته می‌شود.

اسنپدراگون ۶۲۶، چیپستی هشت هسته‌ای بوده که جایگزین اسنپدراگون ۶۲۵ می‌شود. این چیپست از دوربین دوگانه پشتیبانی می‌کند و به مودم X9 LTE مجهز است. تکنولوژی TruSignal سیگنال‌ها را تقویت می‌کند. در نهایت، چیپست اسنپدراگون ۴۲۷ را داریم که این چیپست نیز به مودم X9 LTE مجهز است. ظاهرا کوالکام به دوربین دوگانه زیاد اهمیت می‌دهد، چون این چیست را نیز با تکنولوژی Clear Sight عرضه می‌کند. این چیپست با فناوری ۲۸ نانومتری ساحته می‌شود.

هر سه چیپست از فناوری شارژ سریع Quick Charge استفاده می‌کند. اسنپدراگون ۶۵۳ و ۶۲۶ تا آخر امسال به بازار عرضه می‌شوند. اسنپدراگون ۴۲۷ در اوایل سال آینده میلادی در دسترس خواهد بود

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH