رندرهای جدید شیائومی Mi Note 2 وجود نمایشگر Edge در این فبلت را تایید می‌کنند

تاکنون خبرها و تصاویر زیادی از شیائومی Mi Note 2 منتشر شده است که هرکدام به خوبی می‌تواند توجیه‌کننده این موضوع باشد که چرا باید برای این فبلت چشم به راه باشیم. به تازگی دو رندر جدید از شیائومی Mi Note 2 منتشر شده است که نشان می‌دهد نمایشگر این فبلت از نوع Edge خواهد بود. مشخصات منتشر شده و هم‌چنین صحبت‌های اخیر Lei Jun مدیرعامل این کمپانی نشان می‌دهد شیائومی برای حضور پررنگ‌تر در دنیای فبلت‌ها قرار است با دستی پر وارد میدان شود.

رندرهای منتشر شده نشان می‌دهد نمایشگر شیائومی Mi Note 2 از دو سمت خمیدگی دارد. دیگر نکته‌ای که می‌توان از این تصاویر دریافت کرد این است که شیائومی Mi Note 2 به دوربینی دوگانه مجهز شده است که به احتمال قوی هر دو لنز ۱۲ مگاپیکسلی خواهند بود. از جمله دیگر مشخصات این اسمارت‌فون می‌توان به صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با وضوح فول اچ‌دی، ۴ گیگابایت رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. چیپست به کار رفته در شیائومی Mi Note 2 اسنپدراگون ۸۲۱ است که پردازنده‌ای ۴ هسته‌ای بوده و پردازش‌های گرافیکی در آن توسط آدرنو ۵۳۰ انجام می‌پذیرد. وظیفه تولید نیرو در این فبلت بر عهده یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری گذاشته شده است.

شیائومی Mi Note 2 Pro دیگر فبلتی است که به احتمال زیاد Mi Note 2 را همراهی خواهد کرد. این فبلت به ۶ گیگابایت رم مجهز شده است و نمایشگر ۵.۷ اینچی‌اش اینبار از وضوح QHD بهره می‌گیرد. هم‌چنین حافظه داخلی این مدل ۱۲۸ گیگابایتی خواهد بود.

روز گذشته دعوت‌نامه‌ای از جانب شیائومی منتشر شد که نشان می‌داد مراسم رونمایی از دو مدل Mi Note 2 و Mi Note 2 Pro در تاریخ ۲۵ ماه اکتبر یا ۴ آبان برگزار می‌گردد. این بدان معنی است که تا رونمایی از این دو فبلت یک هفته زمان باقی مانده است بنابراین می‌توانیم انتظار داشته باشیم اطلاعات بیش‌تری از این دو فبلت قدرتمند منتشر شود.

xiaomi-mi-note-2

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH