گوگل پیکسل به زودی آپدیتی برای رفع مشکل دوربین دریافت خواهد کرد

از زمانی که گوگل پیکسل و پبکسل XL به بازارها عرضه شدند و کاربران قابلیت خرید آن را پیدا کرده‌اند، برخی از دارندگان این تلفن هوشمند گزارش کرده‌اند که هنگام عکاسی، یک هاله نور در بیشتر عکس‌ها دیده می‌شود که جز جدایی ناپذیر آنها شده است. در حال حاضر تاپیک‌های زیادی در انجمن‌های مختلف پیرامون این موضوع تشکیل شده و کاربران زیادی در مورد آن به بحث و گفتگو پرداخته‌اند.

بسیاری ابراز نگرانی کرده‌اند که مبادا این مشکل، از ایرادات سخت‌افزاری سرچشمه بگیرد و امکان حل‌شدن را نداشته باشد. بر اساس اعلام یکی از مسئولان گوگل در وبسایت Reddit، این ایراد یک مشکل نرم‌افزاری است و به زودی با یک به‌روز‌رسانی حل خواهد شد.

ما در بررسی خود، تعداد زیادی عکس با دوربین گوگل پیکسل و پیکسل XL گرفتیم و با همچین مشکلی روبرو نشدیم. اما وقتی از این موضوع باخبر شدم و به سراغ عکس‌های گرفته شده رفتم، تنها یک مورد را پیدا کردیم که از این مشکل رنج می‌برد. اما صادقانه بخواهیم بگوییم، تصور ما این بود که تعداد زیاد پنجره‌ها و انعکاس نوری که به واسطه آنها تولید می‌شود، باعث ایجاد این هاله نوری شده است. این عکس را می‌توانید مشاهده کنید:

pixel-lens-flare

با اینکه ما به این مشکل برنخوردیم، اما گوگل از آن باخبر است و اعلام کرده که به زودی برطرف خواهد شد. پس دارندگان گوگل پیکسل و پیکسل XL باید منتظر یک آپدیت نرم‌افزاری باشند که به وسیله آن، این هاله نوری از عکس‌ها حذف شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH