Surface Dial؛ دستیار شما در کارهای هنری!

در کنفرانس اخیر مایکروسافت، محصولات متعددی در شاخه Surface معرفی شد که از جمله آنها می‌توان به Surface Sudio اشاره کرد. اما به همراه این محصول، یک گجت جدید با بدنه آلومینیومی با نام Surface Dial معرفی شد که جسچرها و کاربردهای جدیدی را با خود به همراه دارد.

آقای Panos Panay در طول کنفرانس، قابلیت‌های مختلف Surface Dial را به حضار نمایش داد. این گجت می‌تواند در نرم‌افزارهای مختلف، واکنش‌های متفاوتی را از خود نشان دهد. از آن می‌توانید برای زوم کردن روی تصویر، تنظیم میزان روشنایی، کم یا زیاد کردن صدا و همچنین بازگشت به مراحل قبل (به جای زدن ctrl+z) کمک بگیرید. همچنین Surface Dial می‌تواند به صورت مستقیم با انواع اپلیکیشن‌ها در تماس باشد. به عنوان مثال، می‌توانید بدون برداشتن انگشتان خود از روی صفحه نمایش، رنگ قلمو را تغییر دهید. در حالی که این گجت با هر چرخش کوچک خود به اندازه ۱۰ درجه تغییر زاویه می‌دهد، از ایجاد لرزش نیز برای القای حس بهتر به کاربر نیز بهره می‌برد.

Surface Dial نه تنها با Surface Studio هم‌خوانی دارد، بلکه می‌توانید از آن بر روی سرفیس پرو۳، ۴ و سرفیس بوک نیز استفاده کنید. البته شایان ذکر است که جسچرهای متفاوت آن تنها بر روی Surface Studio کارایی خواهند داشت. در حال حاضر، Surface Dial با ۱۴ اپلیکیشن از جملهSketchable ، Spotify ،Microsoft Office و اپلیکیشن جدید MS Paint 3D سازگار است.

Surface Dial در حال حاضر با قیمتی معادل ۱۰۰ دلار آماده پیش خرید است و ارسال آن نیز از ۱۰ نوامبر آغاز می‌شود. تاریخ عرضه Surfase Studio نیز ۱۵ دسامبر اعلام شده است.

2 در مورد “Surface Dial؛ دستیار شما در کارهای هنری!”

  1. البته شایان ذکر است که گسچرهای متفاوت آن…
    تلفظ صحیح جسچر هست ممنون میشم اگر تصحیح کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH