چرا گلکسی S7 Edge و S7 در آخر سال نیز پرفروش خواهند بود؟!

گلکسی S7 و S7 Edge که در کنگره جهانی موبایل در بارسلونا اسپانیا رونمایی شدند، خیلی زود راه خود را در میان انبوه موبایل‌های اندروید باز کردند. هر دو پرچمدار لایق این موفقیت بودند، چون هر دو گوشی از بهترین‌های موجود در بازار هستند. با فاجعه گلکسی نوت ۷، آینده هر دو پرچمدار روشن‌تر بنظر می‌رسد. در زیر نگاهی به آینده این دو محصول پرطرفدار پس از فاجعه گلکسی نوت ۷ می‌اندازیم.

سامسونگ انتخاب دیگری ندارد

دلیل اول برای موفقبت این دو پرچمدار این است که سامسونگ انتخاب دیگری ندارد. بدون وجود گلکسی نوت ۷، سامسونگ باید برای اقزایش فروش خود، به پرچمداران قبلی متکی باشد. بر خلاف فاجعه محبوب‌ترین فبلت بازار، گلکسی S7 و S7 Edge هنوز تصویر خوبی نزد کاربران دارند.

بهترین زمان برای تولید اسمارت‌فون اول سال است. با فرا رسیدن تعطیلات و روزهایی همچون جمعه سیاه، تبلیغات و بازاریابی افزایش پیدا می‌کند تا حداکثر فروش بوجود آید. سامسونگ که در زمینه بازاریابی نیز ید طولایی دارد و مطمئنا بازار را با تبلیغات خود پر می‌کند.

این غول کره‌ای واقعا تحمل شکست دیگری همچون نوت ۷ را ندارد، چون ضرر مالی ناشی از آن بسیار زیاد است. ضرر ناشی از نوت ۷ با در نظر گرفتن ۱۹ میلیون واحد فروش گوشی، نزدیک به ۱۷ میلیارد دلار خواهد بود. ۱.۵ میلیارد دلار دیگر نیز برای هزینه فراخوانی اول و دوم و ۴ میلیون گوشی که تولید شد و فروخته نشدند را هم در نظر بگیرید.

به طور خلاصه، اگر سامسونگ می‌خواهد آخر سال خوبی داشته باشد، باید با افزایش تبلیغات فروش پرچمداران خود را زیاد کند. تا به امروز این استراتژی کارآمدی خود را نشان داده است. دلیلی ندارد که از این به بعد، موثر نباشد.

androidpit-samsung-galaxy-note-7-review-7589-off-white-flag-w782

قیمت‌های مناسب‌تر

با عرضه S7 با قیمت ۶۴۹ دلار و S7 Edge با قیمت ۷۴۹ دلار، سامسونگ بسیاری از کاربران اندروید را از دست داد. سامسونگ برند گلکسی را در رده پریمیوم قرار داد، اما این کار پیامدهایی دارد. هر کسی نمی‌خواهد این میزان پول برای خرید گوشی خرج کند. اما زمان کمی گذشته و اکنون می‌توانید یک گلکسی S7 را با قیمت ۵۵۰ دلار تهیه کنید. در اواخر سال، شاهد برخی تخفیف‌ها نیز خواهیم بود. پس جای تعجبی نخواهد بود که قیمت S7 به کمتر از ۵۵۰ دلار و قیمت S7 Edge به کمتر از ۶۰۰ دلار برسد. قیمتی که برای بسیاری مناسب بنظر می‌رسد.

دو تا از بهترین اسمارت‌فون‌های موجود در بازار

باید اعتراف کنیم: این دو پرچمدار در بین بهترین گوشی موجود در بازار هستند. آنها طراحی جذاب، کیفیت ساخت بالایی دارند و سامسونگ اشتباهات قبل را نیز تصحیح کرده است. بعلاوه، حتی شش ماه پس از عرضه، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی آنها هنوز هم عالی است. این دوربین به لرزش‌گیر اپتیکال، اتوفوکوس و فلاش LED مجهز است که می‌تواند در تمامی شرایط نوری، عکس‌های خوبی بگیرد.

androidpit-it-samsung-galaxy-s7-features-3563-w782

اندروید نوقا

گلکسی S7 و S7 Edge در حال حاضر به اندروید مارشملو مجهز هستند، اما اپدیت اندروید نوقا نیز برای آنها ارائه خواهد شد. این آپدیت علاوه بر اندروید نوقا، مزیت‌های دیگری نیز خواهد داشت. هر دو احتمالا به رابط کاربری Grace UX مجهز می‌شوند. آپدیت نمایشگر همیشه روشن نیز عرضه خواهد شد.

 

اگر به گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری S علاقه دارید، به گروه تلگرام زیر ملحق شوید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH