نسخه اندرویدی iMessage از اس‌ام‌اس پشتیبانی نمی‌کند!

اپل برای اینکه حس خاص بودن را در طرفدارانش ایجاد کند، بسیاری از محصولاتش را فقط برای پلتفرم‌های خودش عرضه می‌کند. یکی از این محصولات، iMessage است. اما مدتی پیش خبری به بیرون درز کرد که نشان می‌داد اپل قصد دارد که نسخه اندرویدی iMessage را نیز عرضه کند.

حال یکی از مهندسان گوگل که بر روی پیام‌رسان Allo کار می‌کند، ادعا کرده که نسخه اندرویدی iMessage از اس‌ام‌اس پشتیبانی نمی‌کند. جاستین اوبرتی می‌گوید:

اگر نسخه اندرویدی iMessage وجود داشته باشد، من تضمین می‌کنم که از اس‌ام‌اس پشتیبانی نمی‌کند.

معلوم نیست که چرا جاستین اوبرتی اینقدر با اطمینان صحبت می‌کند، اما پشتیبانی از اس‌ام‌اس تنها دلیلی نبود که کاربران از iMessage استفاده می‌کردند.

اپل iMessage را در iOS 10 بطور کامل بازطراحی کرد. قبلا این پیام‌رسان تنها یک پیام‌رسان بود که فقط و فقط برای کاربران macOS و iOS در دسترس بود. اما در نسخه جدید، اپل با معرفی استیکرها، دودل‌ها و قابلیت پشتیبانی از دیگر اپلیکیشن‌ها، سعی کرد که آن را تبدیل به اپلیکیشنی سرگرم‌کننده کند. البته با وجود تعداد زیادی پیام‌رسان که در پلتفرم اندروید وجود دارد، بعید بنظر می‌رسد که کاربران اندروید به iMessage مهاجرت کنند. به عنوان مثال، تلگرام مدتهاست که از چنین امکاناتی پشتیبانی می‌کند و زودتر از هر پیام‌ر‌سان دیگری پلتفرم بات معرفی کرد و حتی اخیرا از پلتفرم بازی خود نیز رونمایی کرده است.

2 در مورد “نسخه اندرویدی iMessage از اس‌ام‌اس پشتیبانی نمی‌کند!”

  1. احسان پیمانی

    من فکر میکنم گوگل از اپل ترسیده است و با خود فکر کرده است که اگر اپلیکیشن اپل برای اندروید بیاید اپلیکیشن الو گوگل کاربرانش کاهش میابد

  2. اگر اپلیکیشن iMessage برای اندروید بیاد کاربران اندرویدی برای تجربش هم که شده یک بار اپلیکیشن رو نصب میکنن اینو مطمئنم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH