شیائومی رسما از ردمی ۴ پرده برداشت

شیائومی بعد از مدت‌ها انتظار در مراسمی آنلاین با حضور رئیس این شرکت، Lin Bin، از ردمی ۴ رونمایی کرد. این دستگاه هوشمند زمان زیادی در دست توسعه بوده و انتظار داشتیم که با ردمی نوت ۴ معرفی شود که این اتفاق رخ نداد. اخیرا تصاویر و اطلاعات این دستگاه در اینترنت منتشر شده بود و حال می‌توانیم با آن ملاقات کنیم.

طراحی

redmi-41

وقتی به ردمی ۴ نگاه کنید، طراحی متفاوت آن نسبت به نسل‌های قبلی را متوجه می‌شوید چراکه این گوشی هوشمند بدنه یکپارچه فلزی داشته و بر روی نمایشگر آن از شیشه محافظ ۲.۵D استفاده شده است. برای بدنه فلزی این مدل از دستگاه CNC با فرآیند برش الماس استفاده شده و همچنین شیائومی برای پنل پشتی از روند سندبلاست سرامیکی بهره برده که به ردمی ۴ بدنه‌ای تمیز، صاف و یکدستی را بخشیده و به شما حس یک پرچمدار را منتقل می‌کند. در پشت دستگاه و زیر دوربین اصلی شاهد استفاده از سنسور اثر انگشت هستیم، همچنین در بالا و پایین این پنل خطوط آنتن به روش تزریق مواد مذاب ایجاد شده‌اند. ردمی ۴ در ۳ رنگ نقره‌ای، طلایی و خاکستری تیره در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

مشخصات فنی

xiaomi-redmi-4-8-1024x576

به سراغ مشخصات فنی می‌رویم. شیائومی ردمی ۴ به صفحه نمایشی ۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p مجهز گشته و در عملی تعجب‌برانگیز برای قلب تپنده آن از دو پردازنده متفاوت کوالکام اسنپدراگون استفاده شده است. نمونه بهتر به پردازنده ۸ هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون ۶۲۵ با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده، درحالی‌که نمونه دوم از پردازنده اسنپدراگون ۴۳۰ همراه با ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. هر دو نسخه از امکان افزودن حافظه خارجی پشتیبانی کرده و همچنین یک باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپری شارژدهی بالای آن‌ها را تضمین می‌کند.

redmi-4-2

دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با فلاش LED و سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز به‌همراه دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر کاربران را برعهده دارد. این دستگاه از دو سیمکارت و شبکه ارتباطی ۴G پشتیبانی کرده و همچنین دارای سیستم Wi-Fi دو بانده است. شیائومی سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید ۶.۰ با رابط کاربری MIUI 8 را برای این گوشی هوشمند درنظر گرفته است.

قیمت

redmi4_price

شیائومی برای هر دو نسخه قیمت منصفانه‌ یا حتی کمی را درنظر گرفته به‌گونه‌ای که نمونه بهتر با پردازنده اسنپدراگون ۶۲۵ قیمتی برابر با ۸۹۹ یوان یا ۱۳۳ دلار دارد، برای خرید نسخه دوم با پردازنده اسنپدراگون ۴۳۰ باید مبلغ ۶۹۹ یا ۱۰۵ دلار بپردازید.

1 در مورد “شیائومی رسما از ردمی ۴ پرده برداشت”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH