منتظر نسل جدید آیفون SE نباشید!

کاربران و طرفداران اپل که منتظر مدل به‌روز شده آیفون SE هستند، ظاهرا باید بیشتر در انتظار این محصول بمانند. گزارش‌های جدید حاکی از آن است که اهالی کوپرتینو در نظر دارند برای بالا بردن فروش آیفون ۷، به این زودی‌ها آیفون SE را آپدیت نکنند و به همین دلیل، نباید منتظر محصول جدیدی از اپل باشیم.

بعد از مدت‌ها که شایعات و تصاویر زیادی منتشر شد، آیفون SE در ماه مارس سال جاری با صفحه نمایش ۴ اینچی، بدنه آلومینیومی، در سه رنگ مجزا و همراه با آخرین ورژن iOS از راه رسید. این دیوایس از سمت افرادی که بودجه پایین‌تری داشتند یا علاقمند به تلفن‌های هوشمند با ابعاد کوچکتر بودند، با استقبال خوبی مواجه شد.

با این تفاسیر، آیفون SE را می‌توان یک موفقیت برای اپل به حساب آورد. اما متأسفانه افرادی که منتظر آپدیت شدن و ارایه مدل به‌روز شده این محصول بودند، با اخباری که این روزها به گوش می‌رسد، ناامید شده‌اند. بر اساس گزارش آقای Ming-Chi Kuo که از تحلیل‌گران مشهور در دنیاست، اپل به این زودی‌ها مدل به‌روز شده آیفون SE را عرضه نخواهد کرد.

آیفون SE با سخت‌افزار آیفون ۶S همراه بود و به همین دلیل، استقبال خوبی از این محصول به عمل آمد. از آنجایی که فروش آیفون ۷ تا به اینجا برای اپل راضی کننده بوده، عرضه یک دیوایس ۴ اینچی با سخت‌افزار آیفون ۷ باعث می‌شود تا فروش این محصول کمتر شود. به همین دلیل اهالی کوپرتینو از انجام این عمل سر باز زده‌اند.

آقای Kuo اشاره می‌کند که اپل با تمرکز بر روی فروش آیفون ۷ و ۷ پلاس، قصد دارد تا سود حاصل از فروش محصولات خود را بالا نگه دارد. همچنین آنها سعی دارند تا برای تعطیلات سال جدید، شرکت‌های همکار خود را مجبور کنند تا قیمت قطعات را پایین آورده و در نتیجه، قیمت محصولات اپل نیز پایین خواهد آمد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH