وان‌پلاس ۳T توسط کوالکام تایید شد

شرکت کوالکام به تازگی اعلام کرده است که تلفن هوشمند جدیدی با برند وان پلاس در راه است. البته اطلاعات خاصی در مورد این گجت عنوان نشده، فقط گفته شده است که از پردازنده اسنپدراگون ۸۲۱ بهره می‌برد. به احتمال زیاد، شرکت کوالکام قصد صحبت درباره OnePlus 3T را داشته است. این تلفن هوشمند ظاهرا قرار است که در چهاردهم نوامبر سال جاری رونمایی شود.

شایعات جدید حاکی از آن است که OnePlus 3T فرق آنچنان زیادی با OnePlus 3 که از ماه ژوئن سال جاری در سراسر دنیا عرضه شد، نخواهد داشت. OnePlus 3T با سیستم عامل اندروید نوقا به صورت پیش‌فرض رونمایی خواهد شد و پردازنده Snapdragon 821 نسبت به ۸۲۰ که در مدل پیشین قرار گرفته بود، قدرت بیشتری را به این تلفن هوشمند می‌بخشد. متأسفانه قسمت اعظمی از مشخصات OnePlus 3T هنوز مشخص نیست. اما پیش‌بینی می‌شود که محصول جدید کمپانی وان‌پلاس از سخت‌افزار زیر بهره‌مند باشد:

  • صفحه نمایش ۵.۵ اینچ با کیفیت ۱۰۸۰
  • ۶ گیگابایت رم
  • ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی
  • باتری سه هزار میلی‌آمپری

در حالی که OnePlus 3 با قیمتی معادل ۳۹۹ دلار عرضه شد، احتمال می‌رود که قیمت OnePlus 3T برابر با ۴۷۹ دلار باشد. مانند تمامی محصولات دیگر وان‌پلاس، گجت جدید این کمپانی به صورت آنلاک در کشور آمریکا به فروش خواهد رسید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH