وان‌پلاس ۳T با اسنپدراگون ۸۲۱ رسما معرفی شد

اگرچه در انتهای سال ۲۰۱۶ به سر می‌بریم اما این دلیل موجهی برای عدم معرفی مدل‌های جدید توسط کمپانی‌های سازنده اسمارت‌فون نیست. کمپانی قاتل پرور (!) وان‌پلاس که اخیرا شایعات زیادی را در رابطه با یک دستگاه جدید از این کمپانی به گوش می‌رسید به صورت رسمی وان‌پلاس ۳T را معرفی کرد.

مشخصات رسمی این اسمارت‌فون قبل از برگزاری مراسم معارفه در وب‌سایت این کمپانی قرار گرفت وچندی پس از آن به صورت زنده از طریق فیس‌بوک مراسم معارفه مدل جدید انجام پذیرفت.

screenshot-11

وان‌پلاس ۳T نمایشگری ۵.۵ اینچی با وضوح فول اچ‌دی دارد که از نوع AMOLED است، البته پیش‌تر در شایعات نوع این نمایشگر LED بیان شده بود که به حقیقت نپیوست. تامین قدرت پردازشی در وان‌پلاس ۳T توسط پردازنده اسنپدراگون ۸۲۱ انجام می‌گیرد که سرعت کلاک آن تا ۲.۳۵ گیگاهرتز می‌رسد، این چیپست نسخه ارتقا یافته اسنپدراگون ۸۲۰ است که در وان‌پلاس ۳ شاهد آن بوده‌ایم. از دیگر مشخصات پردازشی این اسمارت‌فون می‌توان به ۶ گیگابایت رم اشاره کرد که به خوبی از پس انجام وظایف چندگانه برخواهد آمد. حافظه داخلی وان‌پلاس ۳T همانند نسل قبلی محدود به ۶۴ گیگابایت نبوده و این بار یک نسخه ۱۲۸ گیگابایتی را نیز شاهد هستیم.

عملکرد این اسمارت‌فون در بخش تصویربرداری با توجه به استفاده از سنسور ۱۶ مگاپیکسلی سونی IMX 298 تقریبا مشابه با وان‌پلاس ۳ است، البته کمپانی سازنده اعلام کرده است که بهبودهایی را در بخش فیلم‌برداری شاهد خواهیم بود. مهم‌ترین تغییر در بخش دوربین سلفی رخ داده است که از وضوح ۸ مگاپیکسلی وان‌پلاس ۳ به مقدار ۱۶ مگاپیکسل در وان‌پلاس ۳T رسیده است.

این مراسم معارفه مهمان دیگری هم داشت، وان‌پلاس در طول این مراسم از نسخه جدید سیستم عامل اکسیژن پرده‌براری کرد که البته فعلا در حالت آزمایشی قرار دارد. پس از اتمام مهلت آزمایشی این به‌روزرسانی برای همه کاربران ارایه خواهد شد. هم‌چنین گفته شد که به‌زودی اندروید ۷.۰ برای دو مدل وان‌پلاس ۳ و وان‌پلاس ۳T منتشر خواهد شد. در حال حاضر وان‌پلاس ۳T نسخه‌ای جدید از اکسیژن OS را استفاده می‌کند که چند ویژگی جدید را به ارمغان می‌آورد اما هنوز برای وان‌پلاس ۳ عرضه نشده است.

نسخه ۶۴ گیگابایتی وان‌پلاس ۳T با قیمت ۴۳۹ دلار به فروش خواهد رسید، اگر نیاز به حافظه داخلی بیش‌تری دارید می‌توانید با پرداخت ۴۰ دلار بیش‌تر نسخه ۱۲۸ گیگابایتی را با مبلغ ۴۷۹ دلار خریداری کنید. این اسمارت‌فون از یک هفته آینده در بازارهای آمریکا و اروپا عرضه خواهد شد.

screenshot-12

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH