وان پلاس از شارژر سریع 100 واتی خود با دو پورت خروجی رونمایی کرد

کمپانی وان پلاس سعی دارد علاوه بر تولید گوشی هوشمند، به طراحی و عرضه محصولات دیگری نیز روی بیاورد. این شرکت در روزهای اخیر از محصول جدید خود یعنی مانیتور وان پلاس در هند رونمایی کرده است.

در گذشته نیز شاهد رونمایی از محصولات متنوع این شرکت مانند هدفون بی‌سیم و تلویزیون بودیم. شایعاتی مبنی بر تولید شارژر سریع 100 واتی این شرکت منتشر شده بود! حالا باید اعلام کنیم که این شایعات صحت داشته و وان پلاس قرار است از شارژر سریع دو پورت 100 واتی خود رونمایی کند.

هنوز اطلاعات کاملی از عرضه این محصول در بازارهای جهانی در دسترس نیست ولی اینطور که گفته شده است شرکت قصد دارد فعلا آن را به طور رسمی در بازار چین عرضه کند.

این اولین بار است که وان پلاس به سراغ تولید و طراحی شارژر دو پورت 100 واتی می‌رود. این شارژر سریع از فناوری پاور دلیوری تا 65 وات پشتیبانی می‌کند. براساس شایعاتی که وجود دارد، این شارژر به دو پورت USB-A و Type-C مجهز شده است. پس این احتمال وجود دارد که دو پورت به طور همزمان استفاده شود.

می‌توان با این شارژر، دستگاه‌هایی مانند لپ‌تاپ، هدفون‌های بی‌سیم و تلفن‌های هوشمند را شارژ کرد. علاوه بر این، شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه این محصول با گوشی جدید این کمپانی، یعنی وان پلاس 11، همراه می‌شود.

اینطور که گفته شده وان پلاس 11 به باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 100 وات مجهز شده است. وان پلاس ادعا می‌کند قدرت این شارژر به حدی بالا است که می‌تواند دستگاه را تنها در 25 دقیقه فول شارژ کرده و در 10 دقیقه نیز به 50 درصد برساند.

این دستگاه، اولین گوشی در بازار است که از چنین شارژری با محافظت بالا پشتیبانی می‌کند. وان پلاس 11 به 13 سنسور و یک تراشه مدیریت باتری مجهز شده که می‌تواند وضعیت باتری را مشخص کند. لی جی که رییس این شرکت در چین است، گفته که این شارژر بسیار سریع بوده و کاربران می‌توانند از سرعت، قدرت و ایمنی آن لذت ببرند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH