قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی جهان از نظر بنچمارک Antutu کدامند؟

بنچمارک AnTuTu لیستی از قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی جهان را منتشر کرد. این دستگاه‌ها که همگی با پردازنده‌های کوالکام اسنپدراگون کار می‌کنند، موفق شدند در میان ده گوشی برتر اندرویدی جهان قرار بگیرند.

9 دستگاه از قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی به اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز شده بودند، این در حالی است که آخرین دستگاه با اسنپدراگون 8+ نسل 1 به بازار عرضه شده بود.

رتبه اول متعلق به گوشی هوشمند Red مجیک 8 پرو پلاس کمپانی نوبیا است که در ماه ژانویه سال 2023 وارد بازارهای جهان شده بود. سپس گوشی ایسوس فون ROG 7 در رتبه دوم و شیائومی 13 در رتبه سوم قرار گرفتند.

این دستگاه که در سال 2022 وارد بازارها شده بود، موفق شد توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده و آمار فروش کلی دستگاه‌های شیائومی را افزایش دهد.

سایر دستگاه‌ها که در جایگاه چهارم تا دهم این لیست حضور داشتند، شامل سامسونگ گلکسی S23 پلاس، شیائومی 13 پرو، سامسونگ گلکسی S23 اولترا، سامسونگ گلکسی Z فولد 5، گلکسی S23، وان پلاس 11 و دستگاه لنوو لژیون Y70 خواهند بود.

کارشناسان درباره این موضوع اشاره کردند که این مقایسه در ماه آگوست و طبق نتایج بنچمارک Antutu V10 انجام شده است؛ همچنین، توسعه دهندگان خاطرنشان کردند که نمی‌توان نسخه‌های مختلف گوشی‌های هوشمند را با یکدیگر مقایسه کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH