پاور واچ؛ ساعت هوشمندی که نیاز به شارژ شدن ندارد!

ساعت‌های هوشمند ابزار‌هایی کاربردی هستند که قابلیت‌های متعددی در زمینه‌های سلامت و ورزش دارند. اگرچه هنوز این ساعت‌ها آن چنان محبوبیت زیادی بین کاربران پیدا نکرده‌اند، اما سازندگان بی‌نهایت به دنبال توسعه آن‌ها هستند.

شاید ساعت‌های معمولی و ساده‌ای که کاربران استفاده می‌کنند به اندازه کافی کاربردی هستند و یا به آن‌ها عادت کرده‌اند؛ شاید هم عمر کوتاه باتری‌های این ساعت‌های هوشمند دلیلی بر موفقیت کم‌شان باشد.

اگرچه ساعت‌های هوشمند زیادی هستند که ظاهری بسیار شبیه به ساعت‌های مچی معمولی دارند و امکانات فراوانی را ارایه می‌دهند، اما باز هم نیاز به شارژ کردن ساعت وجود خواهد داشت.

اما اخیرا ساعت هوشمندی با نام پاور واچ معرفی شده که این مشکل را تقریبا حل کرده و دیگر نیاز به شارژ شدن ندارد. بند‌های این ساعت از یک صفحه مخصوص ساخته شده که از گرمای بدن برای تولید انرژی ساعت بهره می‌برند. اگرچه این ساعت هوشمند آن‌ چنان قابلیت‌های فروانی را که در سایر ساعت‌های حرفه‌ای می‌بینیم، ندارد اما ایده و طرح بسیار خوبی را ارایه می‌دهد. تنها امکاناتی مانند میزان فعالیت، میزان کالری سوخته شده و میزان خواب فرد در این ساعت در دسترس خواهد بود.

هنگامی که پاور واچ را از دست خود باز می‌کنید، ساعت به حالت استندبای می‌رود. البته اطلاعات قبلی در آن ذخیره می‌شود. متاسفانه انرژی تولید شده توسط گرما به اندازه‌ای نیست که بتوان از امکاناتی مانند بلوتوث، وای‌فای و سیستم عامل حرفه‌ای در آن بهره برد.

این ساعت هوشمند برای افرادی که به دنبال امکاناتی ابتدایی و پایه هستند و با شارژ کردن مداوم دستگاه مشکل دارند، بسیار کاربردی خواهد بود.

powerwatch

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH