عمر باتری مک‌پوک پرو با به‌روزرسانی macOS 10.12.2 بهبود یافته است

یکی از مشکلاتی که اکثر کاربران مک‌بوک پرو جدید از آن شکایت داشتند مربوط به میزان شارژدهی باتری آن بود. در واقع شمار زیادی از کاربران میزان عمر باتری این لپ‌تاپ را ۳ تا ۶ ساعت عنوان می‌کردند، این درحالی است که اپل در تبلیغات خود گفته بود مک‌بوک‌های جدید عمر باتری ۱۰ ساعته خواهند داشت. به هرحال به نظر می‌رسد این کمپانی با عرضه macOS 10.12.2 توانسته این مشکل را حل کند. براساس گزارش‌هایی که اخیرا منتشر شده است شمار زیادی از کاربران بعد از دریافت به‌روزرسانی از بهبود عمر باتری مک‌بوک خود گفته‌اند.

یکی از کاربران فروم MacRumors با نام کاربری lobo1978 بیان می‌کند که با انجام به‌روزرسانی مشکل باتری او حل شده و حالا شارژدهی ۹ تا ۱۰ ساعت را دریافت می‌کند. او می‌گوید قبل از دریافت به‌روزرسانی میزان مصرف انرژی در حالت آماده به کار به زیر ۶ وات نمی‌رسید اما حالا با میزان نور ۶۰ درصد این میزان به کم‌تر از ۴ وات کاهش یافته است. JohnnyGo یکی دیگر از اعضای این انجمن نیز گفته است که پیش از به‌روزرسانی ۷ تا ۹ ساعت شارژدهی را با روشنایی ۵۰ تا ۶۰ درصد داشته است، اما حالا با افزایش میزان روشنایی صفحه نمایش توانسته است ۱۰ ساعت شارژدهی را داشته باشد، البته وای‌فای و بلوتوث نیز به طور دایم در حال استفاده هستند.

اپل در به‌روزرسانی macOS 10.12.2، قابلیت نمایش میزان زمان باقی مانده از باتری را حذف کرده است، البته دلیل این امر اختلالات شدید در نیروی مصرفی پردازنده عنوان شده است اما به نظر می‌رسد این عمل تنها به منظور جلوگیری از چک کردن مداوم کاربر برای اطلاع از میزان زمان باقی مانده صورت گرفته است. البته این امر می‌تواند تاثیرات روانی نیز داشته باشد و به کاربر القا کند که شارژدهی افزایش یافته است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH