نینتندو قصد دارد سالیانه دو تا سه بازی برای موبایل عرضه کند

پس از یک هفته که شرکت نینتندو اولین بازی موبایلی خود یعنی سوپر ماریو ران را عرضه کرد، حالا تصمیم گرفته تا دو الی سه بازی موبایلی در اوایل سال میلادی ۲۰۱۷ عرضه کند.

در حال حاضر نیز این شرکت دو بازی در حال ساخت برای گوشی‌های هوشمند دارد اما به نظر می‌رسد که نینتندو قصد دارد تا به طور جدی‌تری وارد صنعت بازی‌سازی برای پلتفرم موبایل شود.

این شرکت کار خود را با عرضه اپلیکیشن اجتماعی Miitomo آغاز کرد که با استقبال خوبی روبرو نشد. پس از عرضه سوپر ماریو ران، نینتندو قصد دارد تا وارد بخش صنعت بازی سازی شود، هرچند این کار را با تاخیر زیادی صورت می‌دهد. اگرچه بازی سوپر ماریو ران توانست با ۴۰ میلیون بار دانلود در عرض چهار روز در اپ استور رکورددار شود با این حال این بازی نمره چندان خوبی از منتقدان و بازی دوستان دریافت نکرده است.

Super Mario Run

 

تاتسومی کیمیشیما مدیرعامل نینتندو اخیرا در مصاحبه با نشریه ژاپنی Kyoto Shimbun شایعات موجود مبنی بر فعالیت این شرکت در عرصه بازی‌های موبایلی را تایید کرده است. او همچنین از تصمیم شرکت مبنی بر عرضه حداقل دو تا سه بازی موبایل در هر سال خبر داد. طبق گفته وی، پلتفرم موبایل اکنون رکن سوم شرکت نینتندو است. این در حالی است که تاکنون نینتندو روی ساخت بازی برای کنسول‌های دستی و خانگی تمرکز داشته است.

از سوی دیگر کیمیشیما عنوان می‌کند پیش بینی ۱۰۰ میلیون بار دانلود سوپر ماریو ران از اپ استور را کرده بود. نینتندو حالا قصد دارد تا از طریق بازخوردهای کاربرانش به ارتقای این بازی بپردازد.

نینتندو هنوز صحبتی در مورد تاریخ عرضه سوپر ماریو ران برای اندروید نکرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH