گوشی‌های مفهومی اچ‌تی‌سی Quest به ۸ گیگابایت رم و اسنپدراگون ۸۳۵ مجهز خواهند بود!

بسیاری منتظرند که اچ‌تی‌سی از محصول بعدی خود رونمایی کند. گرچه اچ‌تی‌سی دیگر چندان محبوب نیست، اما هر برندی طرفداران خودش را دارد. حال اما تصاویری از گوشی مفهومی اچ‌تی‌سی به بیرون درز کرده است. این تصاویر توسط وب‌سایت DesignedbyHege منتشر شده و همگی تحت سری Quest عرضه می‌شوند.

سری Quest اچ‌تی‌سی شامل سه گوشی با نام‌های Thunder ،Fury و Storm است که تقریبا هر سه مشابه هستند، اما تفاوت‌هایی نیز در آن‌ها دیده می‌شود. اولین اسمارت‌فون دارای سه دکمه فیزیکی خازنی در زیر نمایشگر بوده، در حالی‌که دو گوشی دیگر این دکمه‌های فیزیکی را ندارند. اسپیکر هر سه گوشی در جلو قرار داشته و حاشیه‌های بسیار کمی دارند.

از نظر مشخصات فنی هر سه گوشی یکسان هستند. هر سه عضو این سری به نمایشگر ۵.۵ اینچی QHD و چیپست اسنپدراگون ۸۳۵ مجهز خواهند بود. هر سه گوشی از ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برند. باتری ۳۹۰۰ میلی‌آمپری با فناوری شارژ سریع Quick Charge 4، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی اصلی و دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی از دیگر مشخصاتی است که می‌توان برای این سری نام برد.

حسگر اثر انگشت، اسپیکرهای Quad Dolby Audio BoomSound و لایه محافظ گوریلا گلس ۶ امکانات این رده را کامل‌تر می‌کنند. در نهایت، اندروید ۸ سکان هدایت گوشی را بر عهده خواهد داشت. این سه گوشی دارای رنگ‌های سیاه، نقره‌ای و سفید خواهند بود. اما همان‌طور هم که گفته شد گوشی‌های سری Quest مفهومی بوده و به بازار عرضه نمی‌شوند.

4 در مورد “گوشی‌های مفهومی اچ‌تی‌سی Quest به ۸ گیگابایت رم و اسنپدراگون ۸۳۵ مجهز خواهند بود!”

  1. سلام.شما نوشتی اندروید ۸ سکان هدایت گوشی را برعهده دارد.
    مگه این سری تا چه زمانی معرفی می شوند که اندروید ۸ دارند؟؟؟؟؟؟؟؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH