آغاز سری دوم مسابقات هوشمندانه مخصوص به کاربران باهوش!

پس از برگزاری موفق سری مسابقات آی‌تی‌رسان که به صورت دوره‌ای برگزار می‌شد، حال قصد داریم تا سری دوم مسابقات هوشمندانه را برگزار کنیم تا قدری بیشتر ذهن کاربران آی‌تی‌رسان را درگیر مسایل و معماهای مختلف کرده و از طرفی شما کاربران عزیز هم قدرت ذهن خود را محک بزنید.

در پایان هر دور از مسابقات هوشمندانه که این سری 12 مرحله دارد (از ۲۳ بهمن تا ۶ اسفند)، فردی که بیشترین آی‌تی (نام امتیاز مسابقه) را گرفته باشد، ضمن معرفی به عنوان هوشمندترین کاربر سایت، یک اسپیکر بلوتوث اسمارت (تصویر زیر) نیز به رسم یادبود از سایت دریافت خواهد کرد.

هوشمندانه چیست؟

ما هر روز راس ساعت 12 ظهر (به جز جمعه) یک سوال معماگونه برای‌تان طرح می‌کنیم و شما می‌بایست تا قبل از ساعت 10 صبح فردا به آن پاسخ دهید. در این بین، در ساعاتی خاص به شما راهنمایی‌هایی برای حل معما می‌کنیم. ساعت قرار دادن راهنمایی‌ها مشخص نیست ولی مکان قرار گیری راهنما فقط در صفحه اینستاگرام و تلگرام آی‌تی‌رسان است.

سطح سوالات چگونه است؟

سطح سوالات متغییر بوده ولی عمدتا در حد مباحث قابل حل برای عموم مطرح می‌شوند. همچنین برای افرادی که به این مباحث تسلط ندارند، راهنمایی‌های ساده‌تری در نظر گرفته شده است که در صفحات اجتماعی ما درج می‌شود. سوالات می‌تواند شامل مسایل ریاضی، کامپیوتر، نجوم، آی‌تی و اطلاعات عمومی باشد.

جایزه پاسخ به سوالات چیست؟

برای افرادی که سریع‌تر به پاسخ سوال برسند و در قسمت کامنت‌ها جواب را برای ما ارسال کنند، 50 تا 100 آی‌تی در نظر گرفته می‌شود.

هوشمند اول 100 آی‌تی دریافت می‌کند.
هوشمند دوم 80 آی‌تی دریافت می‌کند.
هوشمند سوم 60 آی‌تی دریافت می‌کند.
هوشمند چهارم 50 آی‌تی دریافت می‌کند.
هوشمند پنجم 40 آی‌تی دریافت می‌کند.

توجه داشته باشید که برای شرکت در این مسابقه بایستی عضو سایت باشید و پاسخ را با نام کاربری خودتان ارسال کنید (برای عضویت از اینجا اقدام کنید). فردی که پس از مسابقه دوازدهم حایز بیشترین آی‌تی شده باشد (در مجموع) ضمن دریافت عنوان هوشمندترین کاربر آی‌تی‌رسان، اسپیکر بلوتوث اسمارت را نیز هدیه می‌گیرد.

پاسخ را در کجا ارسال کنیم؟

پاسخ را به آسانی و در کامنت‌های مطالب بگذارید؛ به همین سادگی! شاید با خود بگویید که سایر کاربران هم پاسخ شما را می‌بینند؛ درست است اما آن‌ها از کجا می‌دانند که جواب درست چیست؟ ضمن اینکه نفرات نخست، بیشترین آی‌تی را دریافت می‌کنند و برای همین اول بودن بسیار مهم است.

چگونه پاسخ را بنویسم؟

توجه داشته باشید که شما تنها یک بار می‌توانید پاسخ دهید و حتی اگر بفهمید که جواب‌تان اشتباه بوده، هیچ کاری برای تغییر آن دیگر نمی‌توانید بکنید! پس کاملا تامل کرده و سپس پاسخ را ارسال نمایید. بایستی پاسخ را هم در یک دیدگاه مجزا و به صورت زیر که داخل پرانتز قرار دارد، بنویسید.

(پاسخ هوشمندانه: جواب)

آوردن واژه‌های اضافه یا تغییر در فرم ساده بالا، پاسخ شما را باطل کرده و کلا در آن مسابقه شرکت داده نخواهید شد.

برندگان چگونه انتخاب می‌شوند؟

پنج نفر نخستی که پاسخ صحیح را داده‌اند به ترتیب انتخاب شده و در همان مقاله هوشمندانه، پس از ساعت ۱۰ صبح که مسابقه به پایان رسید، اعلام می‌شوند. همچنین جمع آی‌تی ۳ نفری که بالاترین رتبه را دارند نیز در پایان هر مرحله از هوشمندانه اعلام می‌شود.

سری اول این مسابقه از شنبه ۲۳ بهمن ماه راس ساعت ۱۲ شروع خواهد شد و تا ۶ اسفند ماه ادامه خواهد داشت. پس خودتان را آماده کنید تا ببینیم که هوشمندترین کاربر سایت کدامیک از شما است.

«ثبت نام در آی‌تی‌رسان»

«صفحه مسابقات هوشمندانه»

1 در مورد “آغاز سری دوم مسابقات هوشمندانه مخصوص به کاربران باهوش!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH