اکسپریا XZ Premium بهترین اسمارت‌فون جدید معرفی شده در MWC شناخته شد

GSMA یک سازمان اروپایی است که مسئولیت برگزاری نمایشگاه MWC را در بارسلونا برعهده دارد، این سازمان هرساله و با پایان یافتن نمایشگاه MWC جایزه‌هایی را تحت عنوان (GloMo (Global Mobile Awards به شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه تقدیم می‌کند. در سال 2017 تعداد این جوایز به 40 عنوان رسید که برخی از آن‌ها از جمله انتخاب گلکسی S7 Edge‌ به عنوان برترین اسمارت‌فون سال 2016 پیشتر اعلام شده بود. به‌تازگی مشخص شده است که سونی توانسته جایزه بهترین اسمارت‌فون تازه معرفی شده نمایشگاه MWC را برای اکسپریا XZ Premium دریافت کند.

سونی در این نمایشگاه از 4 اسمارت‌فون اکسپریا XZ Premium، اکسپریا XZs، اکسپریا XA1 و اکسپریا XA1 Ultra رونمایی کرد. پرچم‌دار این کمپانی از نمایشگری 5.46 اینچی استفاده می‌کند که از وضوح خارق‌العاده 4K بهره می‌گیرد. پردازنده به کار رفته در این اسمارت‌فون اسنپدارگون 835 است که آخرین دستاورد کوالکام در زمینه چیپست‌های موبایلی محسوب می‌شود. دوربین 19 مگاپیکسلی مورد استفاده در این اسمارت‌فون با ابعاد 1/2.3اینچی خود می‌تواند تصاویر اسلوموشن را با نرخ خیره کننده 960 فریم در ثانیه به ثبت برساند. بدون شک رنگ کروم این اسمارت‌فون زیباترین نمونه موجود از اکسپریا XZ Premium خواهد بود.

دیگر برندگان این جشنواره را آمازون با Amazon Echo به عنوان خلاقانه‌ترین دیوایس، Niantic یا پکیمون گو به عنوان بهترین اپلیکیشن موبایل و سامسونگ و Jio به عنوان بهترین شرکت حاضر در بازارهای نوظهور تشکیل می‌دهند.

1 در مورد “اکسپریا XZ Premium بهترین اسمارت‌فون جدید معرفی شده در MWC شناخته شد”

  1. کاملا حقش بود و خیلی احتمالش زیاده که به عنوان بهترین موبایل ۲۰۱۷ هم انتخاب بشه چون واقعا گوشی بی نقصی هست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH