نسخه 128 گیگابایتی آی‌فون 8 با قیمت 999 دلار معرفی می‌شود

اوایل سال جاری بود که با انتشار گزارشی پیش‌بینی شد آی‌فون 8 با قیمت 1000 دلاری روانه بازار می‌گردد. پس از آن تحلیلگری با نام Steven Milunovich قیمتی بین 850 تا 900 دلار را برای آی‌فون آینده پیش‌بینی کرده بود و در حال حاضر گزارشی از جانب موسسه Goldman Sachs منتشر شده که قیمت نسل بعدی آی‌فون را همان 1000 دلار عنوان می‌کند.

Jankowski، تحلیلگر این مجموعه پیش‌بینی کرده است که نسخه 128 گیگابایتی آی‌فون 8 با قیمت 999 دلار روانه بازار می‌شود. او هم‌چنین بیان کرده که نسخه 256 گیگابایتی آی‌فون 8 با قیمت 1099 دلار عرضه خواهد شد. بنابر گفته‌های Jankowski، آی‌فون 8 تنها در دو نسخه 128 و 256 گیگابایتی روانه بازار می‌شود، این در حالی است که نسخه‌های قبلی حداقل در سه نسخه با حافظه‌های داخلی متفاوت معرفی شده‌اند.

اگرچه این قیمت‌گذاری به صورت رسمی تایید نشده، اما با توجه به اطلاعاتی که در رابطه با مشخصات و ویژگی‌های موجود در آی‌فون 8 منتشر شده است، می‌توان قیمت بالای این اسمارت‌فون را توجیه کرد. هم‌چنین برخی از گزارش‌ها بیان می‌کنند که اپل با بالابردن قیمت آی‌فون قصد دارد درخواست‌ها را برای این اسمارت‌فون کاهش دهد، تا بتواند پاسخ‌گوی نیاز کاربران باشد. به هر حال بهتر است بازهم به این گزارش در حد یک شایعه نگاه شود و تا عرضه اطلاعات دقیق‌تر اندکی صبر کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH