اسمارت‌فون تاشو سامسونگ W2018 گواهی TENAA را دریافت کرد

به نظر می‌رسد گوشی‌های تاشو هنوز هم در چین محبوب هستند، به‌تازگی یک اسمارت‌فون با طراحی تاشو توانسته است گواهی TENAA را دریافت کند. این اسمارت‌فون که به احتمال قوی با نام سامسونگ W2018 معرفی خواهد شد، درحال‌حاضر با شماره مدل SM-G9298 شناخته می‌شود.

سامسونگ W2018 از دو نمایشگر سوپر امولد استفاده می‌کند که 4.2 اینچی بوده و وضوح آن به 1920 در 1080 پیکسل می‌رسد. مطمئنا این تغییر به نسبت مدل W2017 که سال گذشته معرفی شد، یک ارتقا بزرگ محسوب می‌شود اما در سایر بخش‌ها تفاوت زیادی را مشاهده نمی‌کنیم. پردازنده به‌کار رفته در این اسمارت‌فون اسنپدراگون 821 بوده که جایگزین اسنپدراگون 820 مورداستفاده در نسل قبلی می‌شود. 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی از دیگر مشخصات این اسمارت‌فون بوده که نسبت به گذشته تغییری نداشته‌اند. سیستم‌عامل به‌کار رفته در این اسمارت‌فون اندروید 6 مارشملو خواهد بود.

این گوشی نسبتا ضخیم و سنگین خواهد بود، وزن این اسمارت‌فون به 234 گرم و ضخامت آن به 15.9 میلی‌متر می‌رسد. بااین‌حال مقدار باتری موجود بسیار کم بوده و از همان سلول 2700 میلی‌آمپری که در مدل قبلی مشاهده کرده‌ایم، استفاده شده است. شاید این یکی از دلایلی باشد که گوشی‌های تاشو در حال انقراض هستند.

دوربین اصلی مورد استفاده در این هندست، 12 مگاپیکسل وضوح دارد و ثبت ویدیو توسط آن با وضوح فول‌اچ‌دی انجام می‌پذیرد، هم‌چنین برای دوربین سلفی از یک سنسور 5 مگاپیکسلی استفاده شده است. هیچ اطلاعی از قیمت و تاریخ عرضه سامسونگ W2018 وجود ندارد، اما به‌احتمال بسیار قوی این هندست منحصر به بازار چین خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH