عرضه جهانی دستیار دیجیتالی بیکسبی سامسونگ آغاز شد

چند وقتی می‌شود که مهندسان سامسونگ به‌منظور رقابت با شرکت‌هایی همچون اپل و گوگل، توسعه دستیار دیجیتالی اختصاص خود را آغاز کرد‌ه‌اند که خوشبختانه، نتیجه زحمات چند ساله این تیم، سال گذشته به بار نشست و شاهد رونمایی از این دستیار دیجیتالی با نام بیکسبی توسط مدیران این شرکت کره‌ای بودیم. حال این شرکت قصد دارد تا امکان استفاده از این دستاورد را برای تمامی کاربران محصولات خود در سراسر جهان فراهم کند.

در همین رابطه، به‌تازگی این شرکت عرضه به‌روزرسانی اپلیکیشن‌های بیکسبی شامل بیکسبی، بیکسبی PLM، بیکسبی Wakeup، بیکسبی Dictation و بیکسبی Global Action را در بازار برخی کشورهای جهان آغاز کرد.

تاکنون کاربران کشورهایی همچون بریتانیا، آفریقای جنوبی، هند، هلند و آلمان از دریافت این به‌روزرسانی خبر داده‌اند و بدین ترتیب، می‌توان گفت که عرضه جهانی بیکسبی آغاز شده است. البته سامسونگ هنوز بیکسبی را برای بسیاری از مناطق فعال نکرده که گفته می‌شود این امر به‌دلیل مشکلات مربوط به سرورهاست. بااین‌حال، گزارش‌های رسیده از آلمان حاکی از آن است که ویژگی Dictation در این کشور فعال شده و قابل استفاده است.

دستیار دیجیتالی بیکسبی

اگر خاطرتان باشد، سامسونگ در ماه گذشته میلادی دستیار دیجیتالی بیکسبی را در آمریکا و برای کاربران این کشور عرضه کرد که پیش از آن، قابلیت موردنظر تنها در کشور کره جنوبی عرضه شده بود.

3 در مورد “عرضه جهانی دستیار دیجیتالی بیکسبی سامسونگ آغاز شد”

  1. ببخشید این فقط برای دارندگان اس8 هستش یا هر کاربری که هر مدل از گوشی سامسونگ با هر شماره اندرویدی داشته باشه میتونه از این دستیار استفاده کنه؟؟لطفا پاسخ بدید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH