KGI: فناوری تشخیص چهره سه‌بعدی اپل، این شرکت را دو سال جلوتر از کوالکام قرار می‌دهد

کمپانی اپل زمانی‌که برای اولین‌بار تراشه 64 بیتی خود را برای آی‌فون 5S عرضه نمود در حدود یک سال در صدر این صنعت قرار گرفت، همچنین بعد از اینکه اسکنر اثر انگشت را معرفی نمود نیز، یک‌سال به‌عنوان کمپانی اول در راس همه تولیدکنندگان قرار گرفت.

انتظار می‌رود که امسال اپل با ارائه قابلیت اسکن سه‌بعدی چهره برای گوشی آی‌فون 8، به صدر شرکت‌های تولیدکننده موبایل دست یابد و براساس گفته‌ها، این تکنولوژی اپل را از نزدیک‌ترین رقیب خود یعنی کوالکام دو سال جلوتر خواهد برد.

اپل

تمامی گزارشات ارائه‌شده در بالا، براساس گفته‌های تحلیلگر KGI، مینگ چی کو است. کو یکی از بهترین اشخاصی بوده که اطلاعات بسیار محرمانه‌ای از کمپانی اپل را در اختیار داشته و رکوردی بی‌نظیر در ارتباط با شایعات و مطالب به بیرون درز نموده دارد.

کو درباره آی‌فون 8 گفته که این گوشی با صفحه‌نمایش OLED بدون حاشیه و یک دوربین جلو، کاملا متفاوت با قبل و یک ماژول مادون‌ قرمز که می‌تواند فضای سه‌بعدی جلوی گوشی را تشخیص دهد، روانه بازار خواهد شد.

براساس گفته‌های اخیر کو، کوالکام برخلاف اپل دست‌کم تا سال 2019 محصولات خود را با فناوری تشخیص سه‌بعدی و باکیفیت موردنظرش به بازار عرضه نخواهد کرد. یکی از شرکت‌های قادر به استفاده از این تکنولوژی است، شیائومی بوده که البته منتظر واکنش بازار نسبت به آن است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH