بررسی ویدئویی سامسونگ گلکسی نوت 8: آیا این فبلت ارزش خرید دارد؟

چند روز پیش بررسی کامل گلکسی نوت 8 را نوشتیم و حال قصد داریم در این مقاله، شما را به تماشای بررسی ویدئویی این گوشی دعوت کنیم و ببینیم که آیا نوت 8 با وجود قیمت 3.600.000 تومانی و وجود رقبای فراوان در بازار که بهای پایین‌تری هم دارند، ارزش خرید دارد؟

این گوشی سامسونگ که آخرین نسل از سری مشهور نوت محسوب می‌شود، از یک نمایشگر 6.3 اینچی اینفینیتی بهره می‌گیرد که کم‌ترین حاشیه ممکن را در بالا و پایین خودش داشته و در دو طرف دارای انحنا است.

گلکسی نوت 8 بزرگ‌ترین نمایشگر را بین مدل‌های این سری تا به امروز دارد و به واسطه وجود 6 گیگابایت رم و استفاده از قوی‌ترین چیپست‌های موجود در بازار، از پس اجرای همه جور برنامه و بازی به‌راحتی برمی‌آید. ضمن اینکه این محصول سامسونگ، نخستین گوشی این کمپانی مجهز به دوربین دوگانه است.

بیایید ویدئوی زیر را با یکدیگر نگاه کنیم و با نظر مردم مختلف در خلال این بررسی درباره گلکسی نوت 8 نیز آشنا شویم.

10 در مورد “بررسی ویدئویی سامسونگ گلکسی نوت 8: آیا این فبلت ارزش خرید دارد؟”

  1. سلام و خسته نباشید
    تشکر از بررسی خیلی خوب و دلنشینتون که ادم دوست داشت تا اخرهمشو ببینه.. هم صدا و حرفای عالی و جذاب مجری و هم کلا توضیحات کامل و خوب.. یعنی اگه این تایم ویدیو(13دقیقه) رو هرکدوم از سایت های همسایه داشتن عمرا میدیدم

  2. ویدیوتون جوری بود که آدم دوست داشت تا آخرش رو ببینه و بخصوص نظرهای مردم را هم که گزاشتید حسابی جالب ترش کرده بود .

  3. شما عاشق ای تی نیستید عاشق سامسونگید و به خاطر همین به درد معرفی محصول نمیخورید چون یه طرفه قضاوت میکنید…. گوشیهای بهتری هم از این هستند….

    1. اینکه ایراداش رو هم گفته بود . تازه همه دیگه میدونن نوت 8 یه گوشیه خیلی خوبه مگر اینکه طرفدار آیفون و اینجور برندا باشید که ظاهرا شما این شکلی هستید .

  4. حقیقتا من این حرف آخرتون رو که گفتین “اگه جیبتون پر از پوله گوشی ای بهتر از نوت8 رو نمیتونین انتخاب کنین” رو قبول ندارم
    خداییش امسال LG تو V30 ترکونده چون هم نمایشگر poled بسیار با کیفیتی داره و هم سیستم صوتیش تو کل گوشی ها بی رقیبه طراحیش هم که خداییش بی نقصه چون با اینکه صفحه نمایش بی حاشیه ای داره اما اصلا مثل گوشیتی سامسونگ خیلی دراز نیست و اندازه معقولی داره
    با تشکر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH