هدست واقعیت ترکیبی ویندوزی سامسونگ HMD Odyssey رونمایی شد

در طی هفته‌ها‌ی اخیر، شنیده‌ها‌یی مبنی بر تصمیم کمپانی سامسونگ برای رونمایی از هدستی جدید تحت فناوری واقعیت ترکیبی در فضای وب به گوش می‌رسید. تا این‌که ساعاتی پیش مایکروسافت در وب‌سایت خود مشخصات و قیمت این هدست را فهرست کرد و طولی نکشید که سامسونگ نیز رسما از این محصول رونمایی کرد.

این شرکت کره‌ای از هدست واقعیت ترکیبی مبتنی بر پلتفرم ویندوز موسوم به HMD Odyssey پرده برداشت. محصولی که از نمایشگر دوگانه امولد 3.5 اینچی با میدان دید 110 درجه‌ای بهره می‌برد و به لطف هدفون‌ها‌ی AKG تعبیه شده در این هدست، صدای 360 درجه برای تجربه عمیق‌تر این فناوری به گوش کاربر خواهد رسید.

الکس کیپمن، یکی از کارکنان مایکروسافت، در این خصوص عنوان می‌کند:

از این‌که هدست سامسونگ HMD Odyssey به خانواده دستگاه‌ها‌ی مبتنی بر فناوری واقعیت ترکیبی ویندوز اضافه شده، بسیار خوشحالیم. این هدست یک محصول فوق‌العاده است و گام‌ مهم دیگری برای تجربه بهتر دنیای واقعیت ترکیبی محسوب می‌شود. درواقع، تیم سامسونگ با HMD Odyssey، هدست واقعیت ترکیبی ویندوزی را تولید کرده‌اند که می‌تواند رضایت کاربرانی را که در تعطیلات به‌دنبال تجربه سفر عمیق به دنیای واقعیت ترکیبی هستند، جلب کند.

قیمت HMD Odyssey برابر با 500 دلار تعیین شده است. پیش‌فروش این هدست از امروز شروع شده و عرضه آن نیز از 10 نوامبر آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH