دارندگان گوشی‌های پیکسل 2 خبر از شنیدن صداهای عجیبی از این گوشی می‌دهند

در چند روز اخیر گوشی‌های پیکسل 2 و پیکسل 2 XL به خاطر داشتن برخی مشکلات ریز و درشت مورد توجه عموم بودند. چندی پیش بود که برخی کاربران مشکل سوختن صفحه نمایش گوشی‌های مذکور را گزارش کرده بودند و گوگل هم اعلام کرد که در پی حل مشکل است.

پیکسل 2

حال دارندگان این دستگاه‌ها خبر از شنیدن صداهای عجیب و کلیک مانند از بلندگوی گوشی را می‌دهند. این مشکل برای اولین‌بار در فروم محصولات تولیدی گوگل مطرح شد و عده زیادی از کاربران آن را تایید کردند. البته ظاهرا مشکل تنها مربوط به این مدل نمی‌شود و چند نفر از مالکین پیکسل 2 XL هم گزارشات مشابهی را ارائه نموده‌اند. در همین خصوص یکی از کاربران این‌گونه از مشکل گوشی خود شکایت می‌کند:

هنگامی‌که صفحه گوشی پیکسل 2 روشن است صداهای کلیک مانندی از آن شنیده می‌شود که انگار تماس تلفنی برقرار است. این مشکل پس از راه‌اندازی مجدد، حالت امن، حالت هواپیما و بازگشت به تنظیمات کارخانه نیز پابرجا است. من دو گوشی پیکسل 2 خریده‌ام که هر دوی آن‌ها چنین صدایی دارند، اما تنها یکی از آن‌ها صدای کلیک مانند دارد.

متاسفانه مشکل گوشی پس از بازگشت به تنظیمات کارخانه نیز حل نشده است. برخی از کاربران با غیر فعال کردن NFC موفق به قطع صدای کلیک مانند شده‌اند، اما مشکل پخش صداهای زیر و بم هنوز هم ادامه دارد. گوگل هنوز در این مورد اظهار نظری نکرده است.

3 در مورد “دارندگان گوشی‌های پیکسل 2 خبر از شنیدن صداهای عجیبی از این گوشی می‌دهند”

  1. گوگل همیشه مشکل داشته گوشی هاش
    نکسوس بوت لوپ میشد اینم از این پیکسل قدرت مندش با طراحی داغونش

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH