به گفته تحلیل‌گران، اپل در خصوص مهلت تحویل آی‌فون X محتاطانه عمل می‌کند

این روزها کاربرانی که اقدام به پیش خرید آی‌فون X می‌کنند، از دیدن مدت زمان 5 یا 6 هفته‌ای که اپل برای تحویل محصول خریداری شده آن‌ها می‌دهد، تعجب می‌کنند. ظاهرا این مهلت در واقعیت نمود پیدا نخواهد کرد.

آی‌فون X

به گفته Amit Daryanani، تحلیل‌گر RBC Capital، اپل در این خصوص محتاطانه عمل می‌کند و احتمالا خریداران پیش از مدت زمان اعلام شده آی‌فون X خود را تحویل خواهند گرفت. وی در یادداشتی نوشته است:

ما فرصت‌های زمانی داده شده تا تحویل کالا را در کشورهای آمریکا، انگلیس، آلمان، چین، ژاپن و امارات بررسی کردیم و جالب است بدانید که مهلت زمان 5 تا 6 هفته‌ای صرف نظر از رنگ، مدل یا منطقه جغرافیایی، برای تمامی خریداران یکسان بود. این می‌تواند به معنی آن باشد که مدت زمان 5 تا 6 هفته کمی محتاطانه بوده و احتمالا کاربران، آی‌فون X خود را زودتر تحویل خواهند گرفت.

امکان درست از آب درآمدن تحلیل Daryanani وجود دارد؛ چراکه خریداران اولیه این محصول که با فرصت‌های زمانی یک تا دو هفته‌ای برای تحویل کالا روبرو شده بودند، هم‌اکنون زودتر از موعد مقرر گوشی سفارش داده خود را تحویل خواهند گرفت. البته هیچ تضمینی برای این مورد وجود ندارد و بهتر است سفارش‌دهندگان محصول ویژه اپل مبنای کار خود را بر روی تحویل 5 یا 6 هفته‌ای بگذارند.

تا به اینجای کار همه چیز بر وفق مراد اپل بوده و پیش فروش آی‌فون X با استقبال بی‌نظیر خریداران روبرو شده است؛ حال باید منتظر عملکرد اپل در قبال تحویل سفارشات داده شده باشیم.

6 در مورد “به گفته تحلیل‌گران، اپل در خصوص مهلت تحویل آی‌فون X محتاطانه عمل می‌کند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH