مایکروسافت به‌زودی فروش سخت‌افزار را در فروشگاه ویندوز 10 آغاز خواهد کرد

مدت زمان زیادی از تصمیم مایکروسافت مبنی بر تغییر نام پورتال ویندوز 10 به Microsoft Store نمی‌گذرد؛ ‌تصمیمی که بازار شایعات در خصوص برنامه‌های شرکت برای این پورتال را داغ کرده است. براساس یک گزارش، این تغییر نام بی‌دلیل هم نبوده، چراکه مایکروسافت به‌زودی شروع به فروش دستگاه‌های سرفیس در فروشگاه ویندوز 10 خواهد کرد.

اگر این گزارش را باور کنیم، باید گفت Microsoft Store تنها محدود به نرم‌افزارها نخواهد ماند و کاربران می‌توانند بدون حتی باز کردن مرورگر خود، اقدام به خرید محصولات سرفیس نمایند. یک بخش مخفی تحت عنوان Shop Surface در نرم‌افزار مایکروسافت شناسایی شده که گفته می‌شود از آن برای فروش رایانه‌های سرفیس و لوازم جانبی آن استفاده خواهد شد.

مایکروسافت

توییت منتشر شده از طرف یکی از کاربران به آدرس این بخش اشاره می‌کند و کاربران می‌توانند با استفاده از تایپ آن در قسمت Windows 10 Run که با فشردن کلیدهای WIN + R اجرا می‌شود، به این بخش از نرم‌افزار دسترسی پیدا کنند.

این شرکت هنوز اظهار نظری در خصوص فروش سخت‌افزار در نرم‌افزار فروشگاهی ویندوز 10 نکرده است. کد منتشر شده نشان می‌دهد که مایکروسافت برنامه‌هایی برای این کار دارد، حتی اگر حالا از اجرای آن منصرف شود.

5 در مورد “مایکروسافت به‌زودی فروش سخت‌افزار را در فروشگاه ویندوز 10 آغاز خواهد کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH