مدل 2018 اسمارت‌فون گلکسی A7 چراغ سبز FCC را دریافت کرد

به‌نظر می‌رسد که چیزی تا رونمایی و عرضه مدل 2018 گوشی سامسونگ گلکسی A7 باقی نمانده است، چراکه به‌تازگی این دستگاه توانست با شماره مدل SM-A730F، تاییدیه FCC را برای ورود به بازار کسب کند.

این مرکز درخصوص این گوشی نیز روال همیشگی خود را در پیش گرفت و اطلاعاتی چندانی را در خصوص مشخصات گلکسی A7 2018 منتشر نکرد، اما اخیرا اسمارت‌فونی با همین شماره مدل در بنچمارک GFXBench رویت شده بود و از این‌رو، مشخصات فنی احتمالی این گوشی، تا حدودی برای علاقه‌مندان فاش شده است.

تاریخ ثبت مجوز FCC برای گلکسی A7 2018 با شماره مدل SM-A730F نهم نوامبر درج شده و پیش‌بینی می‌شود که این گوشی نیز همانند مدل‌های قبلی خود، طی یکی دو ماه آینده رونمایی و به بازار عرضه شود. باتوجه به اطلاعات فاش شده توسط FCC، گلکسی A7 2018 در دو مدل عرضه خواهد شد که نسخه تک‌ سیم‌کارت آن به شماره مدل SM-A730F و مدل دو سیم‌کارت آن نیز به شماره مدل SM-A730F/DS مجهز خواهد بود. جزییات دیگری از این گوشی در وب‌سایت FCC درج نشده است.

گفته می‌شود که گلکسی A7 2018 به پردازنده جدید اگزینوس 7885 مجهز خواهد بود که البته هنوز این ادعا با تایید سامسونگ همراه نبوده است. این چیپست احتمالا مبتنی بر لیتوگرافی 10 نانومتری FinFET تولید خواهد شد و از مصرف انرژی پایینی نیز برخوردار خواهد بود. شنیده شده که این چیپست به شش هسته ARM Cortex-A53 در کنار دو هسته ARM Cortex-A73 و تراشه گرافیکی Mali-G71 مجهز خواهد بود.

براساس بنچمارک‌های قبلی، اگزینوس 7885 از 6 گیگابایت حافظه رم پشتیبانی خواهد کرد. گفته می‌شود که این گوشی به نمایشگر 6 اینچی تمام صفحه اینفینیتی دیسپلی مجهز خواهد بود. برخی منابع خبری نیز از تمرکز مهندسان سامسونگ برای ارتقای دوربین سلفی این گوشی خبر داده و ادعا کرده‌اند که گلکسی A7 2018 به دوربین سلفی دوگانه مجهز می‌شود.

سامسونگ هنوز هیچ‌گونه اظهارنظر رسمی‌ را در خصوص این اسمارت‌فون نکرده، اما از آن‌جایی‌که گلکسی A7 2018 توانسته چراغ سبز FCC را دریافت کند، می‌توان این‌چنین نتیجه گرفت که احتمالا این گوشی در ماه دسامبر و یا ژانویه سال آینده رونمایی خواهد شد.

7 در مورد “مدل 2018 اسمارت‌فون گلکسی A7 چراغ سبز FCC را دریافت کرد”

  1. اشکان موسوی

    چقدر عالی ..مثل اینکه مصرف باطری خیلی کمتری ب بقیه مدل هاش داره…کاش واسه پرچمداراش هم یه فکری بکنه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH