گوشی هواوی نوا 2s

هواوی نوا 2s با طراحی تمام صفحه در وب‌سایت TENAA ظاهر شد

دو اسمارت‌فون جدید از هواوی با شماره مدل‌های HWI-AL00 و HWI-TL00 در دیتابیس سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی چین یعنی TENAA ظاهر شدند. آن‌طور که شایعه شده، مدل‌های مذکور همان گوشی هوشمند هواوی نوا 2s هستند که قرار است به عنوان هواوی نوا 3 معرفی شوند.

در تصاویر منتشر شده در TENAA، علاوه‌بر طراحی تمام صفحه این اسمارت‌فون، حسگر اثر انگشت تعبیه شده در دکمه هوم واقع در زیر صفحه نمایش دستگاه نیز قابل مشاهده است. اکثر قریب به اتفاق گوشی‌های تمام صفحه‌ای که تاکنون معرفی شده‌اند، از حسگر اثر انگشتی برخوردار بودند که در قاب پشتی قرار داشت، زیرا اندازه بزرگ پنل صفحه نمایش مورد استفاده در این گوشی‌ها امکان استفاده از سنسورهای تشخیص اثر انگشت در زیر صفحه نمایش این اسمارت‌فون‌ها را تا حدودی ناممکن کرده بود.

حدس زده می‌شود این اسمارت‌فون همان گوشی هواوی نوا 2s باشد که هفته جاری تصاویری از آن به بیرون درز کرد. برخی دیگر از شایعات نیز به این مطلب اشاره دارند که احتمالا هواوی نوا 2s به جای گوشی هواوی نوا 3 معرفی خواهد شد.

هندست مذکور دارای یک صفحه نمایش 6 اینچی بوده که از نسبت تصویر 18 به 9 بهره می‌برد. در بخش پشتی این دستگاه سیستم دوربین دوگانه دیده می‌شود که از دو سنسور 16 و 20 مگاپیکسلی تشکیل شده است. ضمن آن‌که هواوی برای دوربین سلفی نوا 2s نیز از دوربین دوگانه بهره می‌برد. چیپست کایرین 670 به همراه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، درگاه 3.5 میلی‌متری صدا و باتری 3340 میلی‌آمپری با قابلیت شارژ سریع 18 واتی را می‌توان به عنوان دیگر مشخصات نوا 2s نام برد.

همانند دیگر اسمارت‌فون‌های برند نوا، هواوی نوا 2s یا همان نوا 3 نیز جامعه جوانان را به عنوان بازار هدف خود انتخاب کرده است. حدس و گمان‌ها از معرفی این هندست در ماه آینده حکایت دارند و پیش‌بینی می‌شود قیمت این دستگاه چیزی حدود 377 دلار باشد.

6 در مورد “هواوی نوا 2s با طراحی تمام صفحه در وب‌سایت TENAA ظاهر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH