گلکسی S9

سامسونگ گلکسی S9 تغییرات زیادی در طراحی خود نخواهد داشت

سامسونگ در حال آماده کردن پرچم‌دار جدید خود، گلکسی S9، برای رونمایی و عرضه در بازار است. پیش از این، شایعات و پیش‌بینی‌هایی درخصوص ویژگی‌های این گوشی انجام شده بود. در آخرین خبرها، به عدم تغییرات زیاد در طراحی این گوشی اشاره شده است. پرچم‌دار جدید کره‌ای ها تمرکز خود را بر روی بهبود اجزای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری گذاشته است؛ که البته از نظر طرفداران این برند مشکل بزرگی هم به حساب نمی‌آید، چراکه آن‌ها از طراحی گلکسی S8 راضی بوده‌اند.

طراحی و تولید گوشی‌های گلکسی براساس طراحی تیک تاک به پیش می‌رود. براساس آن، طراحی دستگاه‌ها هر یکسال در میان عوض می‌شود. به گفته evleaks، با توجه به این‌که گلکسی S8 در سال تیک عرضه شده و با تغییرات زیادی در طراحی همراه بود، گلکسی S9 در سال تاک قرار دارد.

گلکسی S9

البته همانطور که ذکر شد، با توجه به آن‌که گلکسی S8 یکی از زیباترین پرچم‌داران اندرویدی حال حاضر بازار است، پس خبر فوق نمی‌تواند خبر بدی برای کاربران تلقی شود. در هر صورت مطمئنا در این محصول جدید نیز سامسونگ بهبودهایی جزیی در طراحی به‌وجود خواهد آورد.

انتظار می‌رود تغییرات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در این گوشی شامل بهره‌گیری از بهترین دوربین‌های تشخیص چهره و استفاده از به‌روزترین نرم‌افزارهای موجود در حوزه سیستم عامل و رابط کاربری باشد. باید منتظر رونمایی از گلکسی S9 و S9 پلاس در اوایل سال آینده میلادی باشیم.

7 در مورد “سامسونگ گلکسی S9 تغییرات زیادی در طراحی خود نخواهد داشت”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH