عرضه به‌روزرسانی جدیدی برای ساعت هوشمند Gear S3 جهت بهبود شارژدهی باتری

تقریبا یک ماه از عرضه سیستم عامل تایزن 3.0 برای ساعت هوشمند Gear S3 سامسونگ زمان می‌گذرد. علی‌رغم این‌که به‌روزرسانی نرم‌افزاری فوق، ویژگی‌های جدیدی را به این ساعت هوشمند آورد اما خالی از ایراد هم نبود. بسیاری از کاربران از مشکلات مرتبط به باتری این ساعت هوشمند گلایه داشتند.

ساعت هوشمند سامسونگ Gear S3

بسیاری از کاربران این پوشیدنی پس از دریافت و نصب این به‌روزرسانی با مشکلات متعددی روبرو شدند. بیش‌ترین شکایات درباره مشکلاتی بوده که مربوط به باتری و عمر آن می‌شود. اگر شما نیز یکی از کسانی هستید که با چنینی مشکلی مواجه شدید، خبر خوشی برایتان داریم.

سامسونگ یک به‌روزرسانی جدید برای ساعت هوشمند Gear S3 خود منتشر کرده که مشکلات مربوط به عمر باتری این گجت را حل می‌کند و باعث افزایش ماندگاری شارژ این ساعت می‌شود. تنها موردی که در این پچ نرم‌افزاری 21 مگابایتی به آن اشاره شده، افزایش مدت زمان عمر باتری ساعت است.

در حال حاضر سامسونگ این به‌روزرسانی را تنها برای کشور کانادا منتشر کرده اما انتظار می‌رود که این آپدیت نرم‌افزاری در روزهای آینده برای کاربران کل دنیا عرضه شود. اگر مایل به دریافت این به‌روزرسانی هستید، به بخش About Gear واقع در قسمت پایینی منوی تنظیمات مراجعه کنید تا اگر این به‌روزرسانی برای شما منتشر شده آن را دریافت کنید.

6 در مورد “عرضه به‌روزرسانی جدیدی برای ساعت هوشمند Gear S3 جهت بهبود شارژدهی باتری”

  1. سامسونگ فک کنم تو قسمت ساعت هاش بیشتر ب فکر کاربراشه تو گوشی .تا مشکل باطری پیدا کرده سریع اپدیت داده براش اما برای گوشی یه اندروید ۸ هنوز نداده

  2. باطری مسئله مهمیه کاش همیشه از این اپدیت ها برای بهبود باطری ارائه کنه هم گوشی هاش هم ساعت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH