بلک‌بری

اپ استور کمپانی بلک‌بری در ماه دسامبر سال 2019 رسما کنار گذاشته خواهد شد

حدودا دو سال از زمانی‌که کمپانی بلک‌بری آخرین اسمارت‌فون مبتنی بر سیستم‌عامل اختصاصی خود را ارائه کرد، می‌گذرد و نسخه دهم سیستم‌عامل این شرکت در سال 2015 در اختیار کاربران قرار گرفت. پس از آن، بلک‌بری تصمیم گرفت تا گوشی‌های خود را با سیستم‌عامل اندروید روانه بازار کند و اعلام کرد که دیگر قصد ندارد دستگاهی با سیستم‌عامل اختصاصی خود تولید نماید.

به همین دلیل شاید بسیاری از کاربرانی که از گوشی‌های قدیمی این کمپانی استفاده می‌کنند، علاقه‌مند باشند که بدانند این شرکت قصد دارد فروشگاه جهانی اپلیکیشن خود را از ماه دسامبر سال 2019 رسما کنار بگذارد. البته بلک‌بری تایید نموده که پشتیبانی نرم‌‌افزاری از آخرین نسخه سیستم‌عامل اختصاصی این شرکت تا حداقل دو سال دیگر ادامه خواهد یافت.

بلک‌بری

تنها برخی از سیستم‌های فرعی و کمکی در زمان مورد بحث، خاموش خواهند شد. همچنین گفتنی است که سایت گردشگری این کمپانی نیز در ماه فوریه سال آینده تعطیل می‌گردد، در‌حالی‌که سرویس Playbook video این وب‌سایت در ماه مارس سال 2018 رسما کنار گذاشته می‌شود.

تاریخ دقیق بسته شدن اپ استور بلک‌بری نیز در روز 31 ماه دسامبر سال 2019 اعلام شده و این بدین معناست، کاربرانی که از گوشی‌های بلک‌بری با سیستم‌عامل اختصاصی این شرکت بهره می‌برند، در سال 2020 هیچ منبعی رسمی و قابل اطمینانی برای نصب برنامه‌های موردنظر روی دستگاه‌شان در اختیار نخواهند داشت. بلک‌بری اعلام نموده که در حال تلاش برای ارائه یک پیشنهاد مناسب و با تخفیف قابل توجه به کاربران است تا گوشی قدیمی خود را با یک اسمارت‌فون اندرویدی جدید از همین شرکت، تعویض نمایند.

6 در مورد “اپ استور کمپانی بلک‌بری در ماه دسامبر سال 2019 رسما کنار گذاشته خواهد شد”

  1. خدایش فقط بلک بری تا زنده ام بلک بری بازم عاشقتم خیلی ماهی عالی منحصر به فرد زیبا خوش دست خاص تک من تمام مدل هاشو دارم فقط زورم به بلک بری موشن نرسیده انشالله که اونم بخریم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH