افشای اطلاعات مربوط به میزان حافظه رم و حافظه داخلی در گوشی‌های گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس

بدون شک عرضه اسمارت‌فون‌های گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس شرکت سامسونگ یکی از رویدادهای قابل پیش‌بینی سال 2018 بوده و اکنون اطلاعات جدیدی در مورد این هندست‌ها منتشر شده است. بر اساس پستی که در وب‌سایت Weibo (یک شبکه‌اجتماعی چینی) ظاهر شده است، گوشی‌های گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس در مدل‌هایی متنوع با حافظه داخلی و حافظه رم متفاوت به فروش خواهند رسید و در واقع در این پست، فهرستی از این مدل‌ها آورده شده است.

این اطلاعات توسط شخصی با نام روکی مارتیان منتشر شده؛ کسی که احتمالا برای شرکت سامسونگ کار می‌کند و ادعا دارد که اطلاعات مذکور را از منابع داخلی دریافت کرده است. در هر صورت وی مدعی‌ست که گلکسی S9 با 4 گیگابایت رم عرضه خواهد شد؛ در حالی که این هندست از نظر میزان حافظه داخلی، شامل 2 مدل 64 و 128 گیگابایتی است.

گوشی گلکسی S9 پلاس نیز دارای 6 گیگابایت حافظه رم بوده و در 3 مدل با حافظه داخلی 64، 128 و 256 گیگابایتی عرضه خواهد شد. منبع همچنین اشاره می‌کند که کمپانی قصد دارد تا نسخه 512 گیگابایتی این هندست‌ها را نیز عرضه نماید؛ اگرچه این مدل تنها در بازارهای خاصی قابل دسترس خواهد بود. به‌علاوه ممکن است که تنها گوشی گلکسی S9 پلاس با حافظه داخلی 512 گیگابایتی عرضه شود؛ اما اکنون نمی‌توان این نظریه را تایید کرد. با توجه به طرح این اطلاعات از سوی منبعی نسبتا ناشناخته، بایستی به درستی آن‌ها با دیده تردید نگاه کرد.

با توجه به اطلاعات نسبی که تاکنون لو رفته است به نظر می‌رسد که گوشی‌های گلکسی S9 و S9 پلاس تا حدودی شبیه به هندست‌های نسل قبلی خود خواهند بود؛ هر چند که در صورت صحت اطلاعات فاش شده حداقل حاشیه پایینی قاب دستگاه از گوشی‌های گلکسی S8 و S8 پلاس باریک‌تر است. در واقع دیروز به منظور مقایسه، پنل جلویی گلکسی S9 پلاس در کنار پنل گوشی گلکسی S8 پلاس نمایش داده شد. در صورت دقیق بودن این تصویر، نمایشگر گوشی گلکسی S9 پلاس از نمونه مورد استفاده در گلکسی S8 پلاس بزرگ‌تر خواهد بود؛ یعنی این هندست به همراه یک نمایشگر بی‌کران 6.3 یا 6.4 اینچی سوپر آمولد با رزولوشن +QHD عرضه می‌شود.

احتمالا از اسمارت‌فون‌های گلکسی S9 و S9 پلاس طی کنگره جهانی موبایل (MWC) که اواخر ماه آینده در شهر بارسلونا برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد. اگرچه این احتمال نیز وجود دارد که سامسونگ 2 پرچم‌دار را در آینده و طی رویدادی مجزا معرفی نماید.

3 در مورد “افشای اطلاعات مربوط به میزان حافظه رم و حافظه داخلی در گوشی‌های گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH