سامسونگ از The Wall تلویزیون 146 اینچی ماژولار و MicroLED خود پرده برداشت

هر سال در CES کمپانی‌هایی مثل سامسونگ حسابی دست پر می‌آیند و تلاش می‌کنند که با آخرین دستاوردهای‌شان در زمینه صفحه‌نمایش تمام رویداد را از آن خود کنند. امسال هم همین اتفاق افتاده و در CES 2018 این غول کره‌ای ما را ناامید نکرده و با The Wall یا همان تلویزیون 146 اینچی ماژولار و میکرو ال‌ای‌دی خود پا به این رویداد گذاشته است.

این تلویزیون ماژولار و بدون حاشیه طبق گفته‌های خود کمپانی توانسته رویای سفارشی کردن سایز تلویزیون را تحقق بخشد.

جانگهی هان ریاست بخش  Visual Display Business سامسونگ در این‌باره چنین گفته است:

به عنوان اولین تلویزیون ماژولار میکرو ال‌ای‌دی، The Wall یک پیروزی دیگر است. این تلویزیون می‌تواند به هر اندازه‌ای در بیاید و روشنی، محدوده رنگ، حجم رنگ و سطح سیاهی خارق‌العاده‌ای را به کاربر هدیه دهد.

برای آن‌هایی که از میکرو ال‌ای‌دی‌ها نمی‌دانند باید بگوییم که این فن‌آوری بر اساس تکنولوژی ال‌ای‌دی‌ها ایجاد شده و یکی از اصلی‌ترین تفاوت‌هایش با OLED این است که به جای استفاده از مواد ارگانیک از مواد غیر ارگانیک بهره می‌برد، پس نیاز به قطبش و لایه کپسوله‌ساز را کم‌تر می‌کند. در نتیجه پنل می‌تواند باریک‌تر ساخته شود و برای گجت‌های پوشیدنی مناسب باشد.

گفته می‌شود که اپل واچ 2018 قرار است از این صفحه‌نمایش استفاده کند. به‌علاوه اپل می‌خواهد از این صفحات برای دیگر محصولات نیز بهره ببرد. فعلا سامسونگ حرفی از قیمت و زمان عرضه این تلویزیون نزده و احتمالا اطلاعات تکمیلی در بهار منتشر خواهد شد.

3 در مورد “سامسونگ از The Wall تلویزیون 146 اینچی ماژولار و MicroLED خود پرده برداشت”

  1. نگار سامسونگ بلخره فهمید که باید بره سراغ OLED و این چرت و پرتایی که از خودش در میاره مثلQLED و دیگر حقه های تبلیغاتیش دیگه فایده‌ای نداره

  2. صفحه نمایش های که سامسونگ میسازه رو دستش نیست تو دنیا
    اپل سونی ال جی خودشون بکشن هم به پای سامسونگ نخواهند رسید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH