IQBuds Boost

با ایرباد‌های بی‌سیم 2018 که قادرند شنوایی شما را بهبود دهند آشنا شوید

ایرباد‌ها گروه گروه به سمت استفاده از فناوری بی‌سیم حرکت می‌‌کنند. آخرین نوع از این ایرباد‌ها خود را به صحنه نمایش رویداد CES  2018 رسانده‌اند. متخصصان فناوری‌های صوتی شرکت Nuheara با عرضه تقویت‌کننده‌ IQBuds و LiveIQBuds آخرین دستاورد‌های خود در CES را به نمایش گذارده‌اند، که نه تنها می‌توانند آهنگ‌ها را برای ما پخش کنند، بلکه قادرند با حل مشکلاتی شنوایی و بهبود وضعیت شنوایی افراد، یک تجربه بی‌نظیر و شگفت انگیز اختصاصی را ترتیب دهند.

البته این بدین معنا نیست که این ایرباد‌ها قرار است جایگزین سمعک‌ها و گجت‌های کمک به شنوایی شوند بلکه می‌توانند به دلخواه کاربران بهترین شرایط را برای شنیدن بهترین کیفیت آهنگ فراهم نمایند. اصوات مزاحم و ناخواسته اطراف را تا حد ممکن حذف کنند یا نادیده بگیرند و خالص‌ترین صدای ممکن برای لذت بردن از موسیقی را فراهم آورند.

IQBuds Boost

 

تقویت کننده آیکیوباد به قدری قدرتمند عمل می‌کند که توانسته است با بهره گیری از فناوری اختصاصی که با عنوان Ear ID  به نام خودش ثبت شده، این قابلیت را داشته باشد تا قادر به کنترل و ایجاد شرایطی متعادل بین صدای اصلی که شما مایل به شنیدن آن هستید با نویز‌ها و سر و صدا‌های پس زمینه گردد، که در نهایت سبب افزایش چشمگیر کیفیت صدای دریافتی می‌شود.

با استفاده از برنامه‌های همراه این ایرباد‌ها قادرید حد آستانه شنوایی گوش خود را برای صدا‌های خاص به دلخواه تنظیم کنید و حتی برای هر گوش خودتان تنظیم خاصی را انجام دهید. نتیجه نهایی این تنظیمات سفارشی برای شنوایی، داشتن مکالمات واضح‌تر و راحت‌تر در مکان‌های شلوغ و پر سر و صدا است.

بیاید سر و صدا را به کنترل خود در آوریم

علاوه بر تقویت شنوایی توسط این تقویت کننده آیکیوباد، شما قادرید تمامی وظایفی که از یک ایرباد انتظار دارید مانند پخش موسیقی از طریق گوشی هوشمند خود را نیز به بهترین شکل انجام دهید. با این وصف ما هنوز در انتظار اعلام قیمت این گجت شگفت انگیز هستیم. طبق شنیده‌ها احتمالا در ماه آوریل یعنی حدودا در فرودین ماه 97  قیمت نهایی آن به طور رسمی اعلام خواهد شد.

LiveIQ-IQBuds-boost-Nuheara

 

همچنین شرکت نوهیرا، گجت لیوآیکیوباد را با تمرکز بر فناوری حذف هوشمند صدا‌های فعال یا ANC  معرفی کرده است که هر چند قابلیت های کمک به شنوایی موجود در تقویت کننده آیکیوباد را ندارد اما همچنان در مسیر رساندن صدا‌های بهبود یافته به گوش شما گام بر می‌دارد و توانسته خود را به عنوان رقیبی جدی برای AirPod اپل بر سر زبان‌ها بیاندازد. انتظار می‌رود که قیمت گجت لیوآیکیوباد که در تابستان عرضه خواهد شد چیزی در حدود 200 دلار باشد، هر چند که هنوز چیزی مشخص نیست. در انتها شما باید مطمئن باشید با بالارفتن سطح کیفی ایرباد‌ها و هوشمند شدن آنها، انتخاب‌های شما بیشتر، بزرگ‌تر و لذت بخش‌تر خواهد شد.

3 در مورد “با ایرباد‌های بی‌سیم 2018 که قادرند شنوایی شما را بهبود دهند آشنا شوید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH