بیکسبی

سامسونگ به بیکسبی محاسبه میزان کالری غذای شما را آموزش می‌‌دهد

به وضوح روشن است که سامسونگ قصد دارد که دستیار مجازی بیکسبی خود را به هر محصولی که می‌سازد متصل کند. اما او تقویت پایه دستیاران مجازی گوشی‌ هوشمند را فراموش نکرده است. به همین منظور سامسونگ در گوشه‌‌ای از غرفه وسیع خود در نمایشگاه CES 2018، یک ویژگی جدید را در بیکسبی توسعه داده، توانایی تشخیص و شناسایی غذا‌ها و محاسبه میزان کالری موجود در آن!

بیکسبی

البته قطعا این ویژگی هنوز در دسترس عموم قرار نگرفته و هر چند ممکن است که او به شما در مورد یک پیتزای مارگریتا در یک بشقاب سوشی ماهی آزاد حاوی یک تکه استیک آبدار (به شرطی که واقعی باشد) توضیحاتی بدهد اما در هر حال باز هم کار شگفت انگیزی خواهد بود و نباید از بیکسبی انتشار داشته باشیم تا به میز شام نگاهی بیاندازد و همه چیز را به درستی شناسایی کند و سریع به محاسبه مشغول شود! در وضعیت کنونی شما بایستی با استفاده از دوربین گوشی به صورت تک به تک بشقاب‌های غذا را در تیررس او قرار دهید تا برایتان میزان کالری هر غذا را محاسبه کند.

شاید ما به روش‌های مختلف تفاوت‌های بین یک غذای‌ ایتالیای مانند ریزوتو (Risotto) را تشخیص دهیم اما بیکسبی هنوز نمی‌تواند تنها با نگاه کردن، به این تفاوت‌ها پی ببرد. نمایندگان سامسونگ می‌گویند که بیکسبی از داده‌های عمومی اقلام غذایی برای محاسبه خود استفاده می‌کند، بنابراین مقادیر محاسبه شده کاملا دقیق نخواهند بود و اگر راه دیگری پیدا نشود، سریع‌ترین و راحت‌ترین کار کمک گرفتن از اپلیکیشن کالری سنج رایگان MyFitnessPal خواهد بود تا هر ماده غذایی به صورت جداگانه بررسی شود. آن‌ها همچنین اضافه کردند که داده‌های غذایی بدست آمده در اپلکیشن سلامت سامسونگ در اختیار مردم قرار خواهد گرفت تا با کمک آن، درک بهتری از وضعیت غذایی و میزان کالری دریافتی خود داشته باشند.

بیکسبی

متاسفانه اطلاعات دیگری در مورد اینکه آیا این قابلیت به گوشی‌های هوشمند گلکسی سامسونگ راه پیدا خواهد کرد یا خیر، اعلام نشده است. با این حال جای امیدواری است که به مرور زمان دستیار مجازی سامسونگ به این قابلیت مجهز خواهد شد.

4 در مورد “سامسونگ به بیکسبی محاسبه میزان کالری غذای شما را آموزش می‌‌دهد”

  1. بیکسبی تازه اول راهه اینقدر پیشرفت کرده مطمعنم بهترین دستیار صوتی میشه از سیری و گوگل اسیستنت هم بهتر میشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH