واتس‌اپ قابلیت جدیدی را برای تگ کردن کاربران عرضه می‌کند

چندی پیش واتس‌اپ قابلیت Mention را در جدیدترین نسخه خود به کاربران ارائه کرد. به وسیله این ویژگی کاربر می‌تواند در گروه‌های دیگر اعضا را تگ کند؛‌ هر چند این قابلیت جدید باعث کمی آشفتگی در گروه می‌شود،‌ اما مطمئنا مشکل بزرگ‌تر عدم اطلاع کاربر تگ شده از این موضوع خواهد بود.

با توجه به تصاویر منتشر شده از این ویژگی،‌ می‌توان گفت این اعلانات بر خلاف اعلانات پیام‌های جدید که در نوتیفیکیشن بار گوشی به نمایش درمی‌آید، به صورت درون برنامه خواهند بود‌.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده‌ می‌شود،‌ در صورتی که یکی از اعضای گروه منشن شده باشد، ‌هنگام ورود به گروه علامتی را مشاهده خواهد کرد که بالای آن نیز عددی بسته به تعداد دفعات منشن شدن،‌ نمایش داده خواهد شد. کاربر می‌تواند با لمس این علامت به صورت مستقیم بر روی پیام منشن شده برود و در صورتی که بیش از یک بار منشن شده باشد،‌ می‌تواند با لمس دوباره به سراغ پیام‌های بعدی برود.

با توجه به تعداد بالای اعضا در برخی گروه‌ها و مکالمات انجام شده در آن‌ها، پرش مستقیم بر روی پیام منشن شده موجب صرفه‌جویی در وقت کاربران خواهد شد. البته گفته می‌شود این تنها یک ویژگی بتا است و خبری در خصوص انتشار رسمی آن در دست نیست.

4 در مورد “واتس‌اپ قابلیت جدیدی را برای تگ کردن کاربران عرضه می‌کند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH