الکسا در آینده نزدیک قادر به تفکر برای خود خواهد بود

شرکت آمازون در نظر دارد تا دستیار صوتی الکسا از میدان رقابت با سایر رقبا سربلند خارج شود و این موضوع باعث شده که عملکرد دستیار صوتی شخصی خود را بیش از پیش طبیعی نموده و مهارت‌های شخصی آن را ارتقا دهد. در حال حاضر الکسا در زمینه ارایه توصیه‌ها و پیشنهادات برای طیف متنوعی از امور کارکرد بسیار مناسبی دارد. در آینده این دستیار صوتی قادر به فکر کردن برای خود خواهد بود؛ بدین معنا که در مورد مسائل مختلف و پیشنهاداتی که به کاربران ارایه می‌نماید، عقاید شخصی خودش را خواهد داشت.

مارک ویتن معاون ارشد قسمت فایر تی‌وی شرکت آمازون به خبرگزاری TechCrunch گفت: ایده پشت این مسئله آن است که توانمندی‌های دستیار صوتی را از اجرای صرفا پرس‌وجوهای مبتنی بر واقعیت توسط فرامین صوتی بالاتر برده و توانایی مکالمه را به آن اضافه نماید که نهایتا کاربران قادر خواهند بود تا مکالماتی جذاب را با الکسا تجربه کنند.

ویتن گفت: “صاحب‌نظر بودن برای شما حتی از یک دستیار صوتی نیز جالب‌تر است.” بنابراین الکسا قادر است تا اطلاعاتی پیرامون نمایش‌های تلویزیونی و یا حتی نوشیدنی‌هایی برای آن‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد ودر ادامه، پیشنهادات خود در مورد آن مسایل را در کنار نظرات شخصی‌اش بگذارد.

ویتن می‌افزاید که توانایی ارایه نظرات در واقع “نسخه 2018 ویژگی درخواست ویدیو در فروشگاه اجاره محتوای ویدیویی است.” الکسا برای دستیابی به این توانایی با اهداف بلند مدت، بر قدرت یادگیری ماشین متکی خواهد بود؛ در حالی که مجموعه نظرات شخصی آن هیچ نیازی به تولید یا نگارش توسط اعضای تیم ویراستاری آمازون نخواهند داشت.

ویتن گفت: “ما در یک مقیاس مشخص صحبت می‌کنیم. اکنون الکسا در 7 کشور مختلف عرضه شده و شما قادر به ویرایش نظرات در کلیه زمینه‌ها نیستید. چنین کاری عملی نخواهد بود.”

4 در مورد “الکسا در آینده نزدیک قادر به تفکر برای خود خواهد بود”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH